AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #41 Del Skrevet 6. mars 2019 Det er alltid litt rotete hjemme hos meg. Jeg syns ikke det er noe problem, derfor gidder jeg ikke rydde Anonymkode: 99fe1...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #42 Del Skrevet 6. mars 2019 Vanligvis har vi det ganske ryddig, men nå driver vi og pusser opp badet, så det slenger ting rundt om. Men er ganske avslappet til det! Anonymkode: f6a06...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 6. mars 2019 #43 Del Skrevet 6. mars 2019 Jeg kan godt leve med rot om vi pusser opp eller holder på med et prosjekt av noe slag. Ellers liker jeg å ha det noenlunde ryddig og derfor rydder jeg litt hver dag. Da slipper jeg skippertak og merker knapt at jeg rydder i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #44 Del Skrevet 6. mars 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt det rotete i perioder der jeg har hatt mye å gjøre, jobb, omsorg for barna mine og omsorgsansvar for syke foreldre. De hadde behov for mye hjelp hjemme, mange turer til sykehus, var ganske avhengige av meg. det var slitsomt. Har og så hatt det rotete da jeg var syk selv, i en lengre periode, og ikke klarte å gjøre noe særlig husarbeid ( eller noe annet for den del) Anonymkode: 9963b...657 Samme her. Liker å ha det ryddig, men i enkelte perioder av livet har det blitt nedprioritert til fordel for andre og viktigere ting. Det lever jeg fint med. Anonymkode: b0795...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 10. mars 2019 #45 Del Skrevet 10. mars 2019 På 1.3.2019 den 16.52, AnonymBruker skrev: har du hatt rotete hjem? hvilke årsaker bidro til det? Anonymkode: da7d2...ece Hatt? har... Årsaker? Latskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå