Gå til innhold

kan ikke innrede hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva gjør man da?

Anonymkode: cbe85...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man innreder hjemmet slik som en ønsker det. Drit i hva som er "in"

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ville du likt min stil uansett?

Anonymkode: cbe85...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men ville du likt min stil uansett?

Anonymkode: cbe85...c42

Hva betyr vel det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men ville du likt min stil uansett?

Anonymkode: cbe85...c42

Må andre like din stil? DU må like din stil. Hvis det er viktig for deg å imponere andre, være moderne og trendsetter, så får du leie noen da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du som skal trives der du bor. Hva liker du. Hva synes du er fint. Hva har du plass til osv. Hva andre måtte synes er irrelevant.  Er ditt hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er at hjemmet er mest mulig funksjonelt for de som bor der. Man trenger ikke være interiørarkitekt for å oppnå det. Man trenger bare bo der og over tid tilrettelegge etter sine egne behov. 

Anonymkode: 66fbc...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i interiørblader, blogger, instagram, meld deg inn i facebookgrupper. Mye inspirasjon å hente overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er at hjemmet er mest mulig funksjonelt for de som bor der. Man trenger ikke være interiørarkitekt for å oppnå det. Man trenger bare bo der og over tid tilrettelegge etter sine egne behov. 

Anonymkode: 66fbc...f4b

liten by leilighet. Leier. 

Anonymkode: cbe85...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

liten by leilighet. Leier. 

Anonymkode: cbe85...c42

Hva har «liten by» med saken å gjøre?

Anonymkode: 216f1...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med å innrede vil jeg anbefale deg å sjekke ut interiør-inspirasjon på pinterest! Der kan du lage moodboards der du legger til bilder av ting du syns er fint, sånn at du kan få et bedre bilde på hva du liker. Ellers er det mange youtube-kanaler som driver med interiør som kommer med mange gode tips! Mr. Kate er for eksempel veldig flink (selv om måten hun snakker på fort kan bli irriterende/slitsom) og hun viser hvordan man kan gjøre mye på budsjett. 

Anonymkode: 07f2a...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, har selv bodd i en møblert kjellerleilighet på et lite sted, hvor utgangspunktet var fælt og mulighetene for å gjøre noe med det var små... Løste det med masse planter, tepper, ekstra lys, hang opp noen bilder (fra listene, og tettet hullene med blank!), stearinlys og noen nye småmøbler. Ble greit, men glad jeg flyttet ;)

Anonymkode: 1c557...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener, har selv bodd i en møblert kjellerleilighet på et lite sted, hvor utgangspunktet var fælt og mulighetene for å gjøre noe med det var små... Løste det med masse planter, tepper, ekstra lys, hang opp noen bilder (fra listene, og tettet hullene med blank!), stearinlys og noen nye småmøbler. Ble greit, men glad jeg flyttet ;)

Anonymkode: 1c557...a92

hvem hadde du av med mennesker der? var du helt alene med alle utfordringer? ingen å uttrykke deg til?

Anonymkode: cbe85...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvem hadde du av med mennesker der? var du helt alene med alle utfordringer? ingen å uttrykke deg til?

Anonymkode: cbe85...c42

Bodde der en kort periode på grunn av jobb. Hadde noen som jeg ble kjent med, men ikke familie/venner der. Ble mye telefon, chat og reising i helgene. Fordi jeg visste det var begrenset med tid så gikk det greit. 

Anonymkode: 1c557...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke innrede ett hjem og har altfor mye ting siden jeg ikke liker å kaste ting. Er også redd for å kaste ting og å angre etterpå noe jeg ofte gjør.

jeg bor helt alene og har ingen å vise det til siden jeg ikke har noen venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...