Gå til innhold

fedon lindbergs kostråd

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal forandre mine kostvaner over mot dr.lindbergs råd. Har hatt problemer lenge med overvekt og hormonubalanse :veldigsur: Det kommer til å bli uvant; en annen måte å tenke på mat på, men jeg gjør hva som helst for å få helsen tilbake.

Noen her som lever etter hans kostråd og hvordan er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør det. Vi trodde også det skulle bli vanskelig, men kjøpte kokeboken hans og begynte å lage middagsrettene hans. Vi ble overrasket over hvor godt det faktisk var og har fortsatt, men med enkelte utskeielser i blant. Utskeielser gjør godt :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke trådstarter, men tenker på det samme, kjøpte Naturlig Slank i går. Hvordan fungerer det mht. vekreduskjon? Merker du forskjell?

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kilo på under 2 måneder :-)

Gjest tr.starter
Skrevet

Spennende at flere er inne på samme tanke! Kiloene ned er en god bonus, spesielt i tillegg til de andre helse effektene. Jeg følger boken naturlig slank, vi kan kanskje oppdatere hvordan det går her i dette forumet

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp! Jeg starter med oppskrifter ala Fedon i morgen :wink: Skal forsøke å få tid til 3-4 treningsøkter i uken, håper å gå ned 7-8 kilo i alt, helst minimum 5 kilo innen utgangen av juni. Det er vanskelig å få tid til å trene, har så tettpakket program for tiden. Den lille tiden jeg har for meg selv føler jeg at jeg bare må benytte til å synke ned i godstolen og ikke gjøre noe som helst. Men satser på å trene om morgenen, så jeg ikke blir fristet til å sluntre unna på kveldstid.

Lykke til så lenge!

Gjest synseren
Skrevet
Jeg følger boken naturlig slank, vi kan kanskje oppdatere hvordan det går her i dette forumet

Hadde vært kjekt å ha en tråd hvor vi diskuterer Fedons råd. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...