Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg skal forandre mine kostvaner over mot dr.lindbergs råd. Har hatt problemer lenge med overvekt og hormonubalanse :veldigsur: Det kommer til å bli uvant; en annen måte å tenke på mat på, men jeg gjør hva som helst for å få helsen tilbake. Noen her som lever etter hans kostråd og hvordan er deres erfaringer?
Gjest MrsL Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Vi gjør det. Vi trodde også det skulle bli vanskelig, men kjøpte kokeboken hans og begynte å lage middagsrettene hans. Vi ble overrasket over hvor godt det faktisk var og har fortsatt, men med enkelte utskeielser i blant. Utskeielser gjør godt :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Er ikke trådstarter, men tenker på det samme, kjøpte Naturlig Slank i går. Hvordan fungerer det mht. vekreduskjon? Merker du forskjell?
Gjest MrsL Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Jeg gikk ned 10 kilo på under 2 måneder :-)
Gjest tr.starter Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Spennende at flere er inne på samme tanke! Kiloene ned er en god bonus, spesielt i tillegg til de andre helse effektene. Jeg følger boken naturlig slank, vi kan kanskje oppdatere hvordan det går her i dette forumet
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Jepp! Jeg starter med oppskrifter ala Fedon i morgen Skal forsøke å få tid til 3-4 treningsøkter i uken, håper å gå ned 7-8 kilo i alt, helst minimum 5 kilo innen utgangen av juni. Det er vanskelig å få tid til å trene, har så tettpakket program for tiden. Den lille tiden jeg har for meg selv føler jeg at jeg bare må benytte til å synke ned i godstolen og ikke gjøre noe som helst. Men satser på å trene om morgenen, så jeg ikke blir fristet til å sluntre unna på kveldstid. Lykke til så lenge!
Gjest synseren Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Jeg følger boken naturlig slank, vi kan kanskje oppdatere hvordan det går her i dette forumet Hadde vært kjekt å ha en tråd hvor vi diskuterer Fedons råd. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå