AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei, Har en valp som er kommet i pubertet og begynt å tygge på ting. Jeg har forsøkt å spraye med Fooey ultra bitter spray, men hunden bare sleiker det i seg... Har noen erfaring med en lite kresen hund og en bitterspray som faktisk fungerer? Anonymkode: 05687...611
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Har han noe å tygge på? Bein? Anonymkode: 75321...46d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har han noe å tygge på? Bein? Anonymkode: 75321...46d Ja,mda, hun har nok å tygge på, men har nå altsp begynt å spise på tepper, hundeseng, og annet interiør. Hun gjør det bare når jeg ikke er til stedet. Anonymkode: 05687...611
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #4 Skrevet 1. mars 2019 Her funket ikke bitterspray i det hele tatt. Hun sluttet akkurat å bite på tepper av seg selv, hun er nå 11/2 år. Men, husker at hun hatet lukten av tiger balsam når hun var valp. Nå hun ikke ga seg med å bite i f.eks buksebein åpnet jeg en krukke tiger balsam og hun ga seg med med en gang. Kanskje du kan smøre litt tigerbalsam på teppekantene? Bare pass på at hun ikke slikker det i seg, er hun som vår hund så trekker hun seg unna så fort hun kjenner lukten. Anonymkode: 1f5f0...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #5 Skrevet 1. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Her funket ikke bitterspray i det hele tatt. Hun sluttet akkurat å bite på tepper av seg selv, hun er nå 11/2 år. Men, husker at hun hatet lukten av tiger balsam når hun var valp. Nå hun ikke ga seg med å bite i f.eks buksebein åpnet jeg en krukke tiger balsam og hun ga seg med med en gang. Kanskje du kan smøre litt tigerbalsam på teppekantene? Bare pass på at hun ikke slikker det i seg, er hun som vår hund så trekker hun seg unna så fort hun kjenner lukten. Anonymkode: 1f5f0...5b5 Tigerbalsam har jeg ikke prøvd! Har forsøkt med sterk tabasco og ekstra sterk chilisaus, men hun liker det også. Jeg får gi tigerbalsam et forsøk også 😊 takk for rådet! Anonymkode: 05687...611
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #6 Skrevet 1. mars 2019 Til hestene brukte vi en spray beregnet for griser, de kan bite hverandre i halen. Det var farge på sprayen den gang, vet ikke hva det er nå. Var ikke så nøye med flekker på dekken så lenge de ikke gnagde dem i stykker og rev dem av seg Anonymkode: ee0fc...183
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå