Gå til innhold

Hva smaker kvinnelig anus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan smaker det egentlig hvis man slikker det?

Anonymkode: a1c1f...ef7

Deilig!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Så lenge hun har dusjet rimelig nylig og ikke småfiser hele tiden eller har en dårlig tarmdag.

Anonymkode: 8283b...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan smaker det egentlig hvis man slikker det?

Anonymkode: a1c1f...ef7

Rumpetroll!!!! 😬

Anonymkode: cbe2c...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mye vas og fjas som det ofte er fra jenter, dersom kjæresten hadde brukt tungen akkurat der tror jeg de aller fleste ville blitt helt stille og lukket øynene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Paramount said:

Mye vas og fjas som det ofte er fra jenter, dersom kjæresten hadde brukt tungen akkurat der tror jeg de aller fleste ville blitt helt stille og lukket øynene.

 

Hæ?

Anonymkode: 98d70...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt rimmet av eksen. Han spørte om jeg ikke kunne legge meg på magen for han ville prøve noe nytt. Altså, det var jo ikke vondt akkurat, men alt i alt likte jeg det ikke! Vær gang han nærma seg musa så tenkte jeg "yes! Fortsett i den retningen!"

Men så prøvde han å stikke inn tunga og DA blei det stopp altså.. Æsj, syns det er fryktelig ekkelt å tenke på den dag i dag.. 

Vil ikke oppleve det igjen. Forstår ikke at folk vil slikke hverandre i rasshølet.. Å få musa slikket er 10 000 ganger bedre..

Anonymkode: ca481...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt rimmet av eksen. Han spørte om jeg ikke kunne legge meg på magen for han ville prøve noe nytt. Altså, det var jo ikke vondt akkurat, men alt i alt likte jeg det ikke! Vær gang han nærma seg musa så tenkte jeg "yes! Fortsett i den retningen!"

Men så prøvde han å stikke inn tunga og DA blei det stopp altså.. Æsj, syns det er fryktelig ekkelt å tenke på den dag i dag.. 

Vil ikke oppleve det igjen. Forstår ikke at folk vil slikke hverandre i rasshølet.. Å få musa slikket er 10 000 ganger bedre..

Anonymkode: ca481...4f7

De sterkeste orgasmene jeg noengang har fått er med min ex da han rimmet meg mens han fingre meg. I tillegg sa han at jeg smakte godt. Savn... Men folk er forskjellige. 

Anonymkode: c6260...4ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De sterkeste orgasmene jeg noengang har fått er med min ex da han rimmet meg mens han fingre meg. I tillegg sa han at jeg smakte godt. Savn... Men folk er forskjellige. 

Anonymkode: c6260...4ca

Så lenge rumpehullet er rent så smaker det ikke så mye

Deilig og rimme en pike og deilig å bli rimmet

Men, hår er turn off....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt rimmet av eksen. Han spørte om jeg ikke kunne legge meg på magen for han ville prøve noe nytt. Altså, det var jo ikke vondt akkurat, men alt i alt likte jeg det ikke! Vær gang han nærma seg musa så tenkte jeg "yes! Fortsett i den retningen!"

Men så prøvde han å stikke inn tunga og DA blei det stopp altså.. Æsj, syns det er fryktelig ekkelt å tenke på den dag i dag.. 

Vil ikke oppleve det igjen. Forstår ikke at folk vil slikke hverandre i rasshølet.. Å få musa slikket er 10 000 ganger bedre..

Anonymkode: ca481...4f7

Jeg var litt sånn de første gangene at det ga meg liksom ikke så mye,men etter noen ganger syns jeg det er veldig godt, spesielt visst han fingrer meg samtidig, da får jeg de sterkeste orgasmen .Men de trenger ikke å stikke tungen inn nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke en dame i rumpa «smaker» det samme som å slikke en mann i rumpa. Vet av erfaring

Anonymkode: 4804f...5e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 28.2.2019 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Hvordan smaker det egentlig hvis man slikker det?

Anonymkode: a1c1f...ef7

Dufter godt , og gjir oftest mersmak . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som det "mannlige" anus: Er man nyvasket, smaker det ikke så mye. Er man uvasket, smaker det dritt. 

Anonymkode: 36a05...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv.

Tips: Første test bør være når eieren av anuset kommer rett ut fra dusjen eller badet. Så kan du få det litt mer, skal vi si, krydret etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri smakt og kommer ALDRI til å smake. Brekker meg av tanken🤢

Anonymkode: 13b9f...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri smakt og kommer ALDRI til å smake. Brekker meg av tanken🤢

Anonymkode: 13b9f...0ce

🙄.....Det er nå bare bæsj 

Anonymkode: eaa6f...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 10.45, Master1 skrev:

Så lenge rumpehullet er rent så smaker det ikke så mye

Deilig og rimme en pike og deilig å bli rimmet

Men, hår er turn off....

HAHA å slikke bæsj er helt ok, men å komme i kontakt med hår er ugreit? En skal jammen høre mye.

Et rumpehull er aldri 100% rent. Det er konstant bevegelse i tarmen. Uansett hvor nydusja man er vil det smøre seg selv. 🙄

Anonymkode: 0cdc7...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...