Gå til innhold

Boys talk too

Fremhevede innlegg

Skrevet

OK, laang forklaring coming up. :sFun_sleeping: Jeg har det siste året datet totalt tre menn (1, 2 og 3). De er i samme omgangskrets, ikke optimalt men slik ble det nå denne gangen. Mann 1 er en jeg har kjent lenge, og da begge brått var single samtidig ble vi vel litt nysgjerrige og datet en kort periode, hadde sex et par ganger. Etter hvert dabbet det av, og da jeg traff mann 2 sluttet jeg å kontakte mann 1, samtidig hørte jeg heller ikke noe fra ham. Jeg vurderte å avslutte "offisielt" og fortelle om nr. 2, men innen jeg kom så langt datet han også en annen (selvfølgelig helt ok), så jeg lot det ligge, han har heller ikke spurt. Vi har senere møttes sosialt flere ganger og det er god tone men ikke mer, vi er kompiser som før. Det lille som har blitt sendt av meldinger har vært nøytralt og stort sett om praktiske ting. 

Disse to kjenner altså hverandre, mann 2 visste at jeg hadde datet mann 1. Likevel tok det noen mnd. før mann 1 fikk med seg at jeg datet mann 2, ble ingen sure miner det jeg fikk med meg. Etter noen mnd. der mann 2 gjentatte ganger viste seg totalt upålitelig (avlyste avtaler på kort varsel, tidvis uten å si i fra i det hele tatt, "forholdet" besto til slutt stort sett av booty calls) gikk jeg lei og sluttet helt å ta kontakt etter at han lot være å møte opp på et arrangement vi hadde billetter til. Ettersom vi ikke på noen måte var sammen og jeg var rimelig forbannet lot jeg ham bare fare uten å avslutte. Han sendte meldinger av og til de neste ukene, men kun teite GIFs etc., ikke noe om hva som skjedde, hvor jeg ble av el. Jeg svarte av og til, helt nøytralt og uten å ta opp tråden, sendte aldri noe først. For min del var det helt over og ut, om han fikk det med seg eller ikke brydde meg lite ettersom han hadde vært totalt idiot. Første kvelden jeg traff ham igjen (hadde vel gått 5 uker) snakket vi så vidt sammen, fortsatt uten at han nevnte noe om at jeg ble borte, eller at han hadde ditchet meg. I og med at vi vanker i samme gjeng gadd jeg ikke å lage noe drama, og jeg liker ham utrolig nok, selv om han var helt ubrukelig å date. Han forsvant etter en stund og jeg hang videre med de jeg var ute med. Dagen etter så jeg han hadde sendt noen meldinger utpå natta som tydet på at han hadde tenkt vi skulle dra hjem sammen.

Jeg begynte samme kvelden å flørte med mann 3, en jeg hadde hatt et godt øye til lenge (før begge de andre egentlig). Han har sett meg med begge de andre to i ulike settinger, men i og meg at vi ikke kjente hverandre har han neppe reflektert noe større over om vi datet eller ikke. Vi dro hjem sammen og har møttes/datet rimelig fast etter det. Mann 2 har fortsatt å sende meldinger av og til, rimelig nøytrale (stort sett en morsom GIF el.), jeg har svart nøytralt tilbake av og til. For noen uker siden sluttet han helt, mulig han da endelig fikk med seg at jeg nå dater mann 3, de er bekjente og "alle" han kjenner vet at vi treffes.

Sist jeg var ute møtte jeg for første gang alle tre samme kveld, og disse har da tydeligvis snakket sammen og fått det for seg at jeg er en liten flørt. Ingen var sure, mann 3 gjorde bare et poeng ut av at "boys talk too", men jeg sitter igjen med inntrykket at de tror de har avslørt en eller annen hemmelighet ingen har forsøkt å holde fra dem. Jeg tipper mann 3 ikke visste om mann 2 selv om han som sagt har sett oss sammen flere ganger. Altså visste han det, men har ikke tenkt over saken, og jeg har ikke tenkt på å si noe fordi de gangene jeg hadde møtt ham før var sammen med mann 1 eller 2, og han visste om mann 1. Mann 1 vet om begge de andre to. Det tok nok en stund før mann 2 visste om mann 3, selv om det er helt tilfeldig at vi ikke har møttes samtidig før.

Det har ikke vært noen overlapp, og det har vært god "klaring" mellom alle tre. Ingen har blitt holdt på gress. Jeg kjenner litt på at jeg gjerne skulle oppklart saken med mann 3, for selv om han sier han ikke bryr seg så vil jeg jo ikke han skal tro at jeg har hoppet frem og tilbake mellom dem. Hvordan gjøre dette uten å havne i "the lady doth protest too much" fella? Jeg har ikke dårlig samvittighet for noe egentlig, kanskje bare la det være?

Anonymkode: d2fc4...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje begynne med å avslutte ordentlig fra nå av, selv om de er idioter osv, sørg for at du har ditt på det rene. Forklar til mann nr 3 og det går sikkert bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...