Gå til innhold

Strømper eller strømpebukse?


Eivissa

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite dilemma.

Jeg vet ikke hva som er best av disse to. Jeg er en passe stor person (Ca 15 kg overvektig) og har ikke verdens beste erfaring med strømper.

Stay up vil bare rulle ned og disse stroppene på et korsett/torselett bare spretter opp, eller det føles sånn. Pluss at jeg har lett for å få "gnagsår" mellom lårene (siden de er litt store og "gnisser" mot hverandre.

Det er jo ikke akkurat det mest det mest praktiske når man skal på do eller det mest sexy å vise fram på bryllupsnatta når man bruker longs.

Er det noen som kan hjelpe meg? Er det fler som har samme problemet som meg, men har finni ut en løsning?

Jeg setter stor pris på alle svar.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-02-23 10:37 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ingen som kommer til å se under kjolen din i løpet av dagen (eller?), så hva med å bruke longs hele dagen, og heller skifte til sexy strømper før kjolen skal av.

Tror det er viktigere å tenke komfort enn sexappeal den dagen...

Talkum på lårene hjelper, men det holder ikke så lenge og det er litt mye gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg er også litt kraftig, me har bestemt meg for å bruke strømper uaansett. Har brukt dette et par ganger før og synes det er mye mer behagelig enn strømpebukse. Det synes jeg er helt forferdelig å ha på seg. Finner man store og lange nok strømper blir det egentlig ikke noe stort problem med denne lårgnissingen heller.

Jeg foreslår også som over her at du har på deg strømpebukse om du synes det er best, og skifter før dere skal ha bryllupsnatta. Det er jo en fin måte å løse dette problemet på!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...