Teri Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hei Finnes det noe bøker eller kan noen anbefale meg en bra bøker om kvinner ? Jeg synes det er av og til vanskelig å komme i kontakt med damer og forstår de, hvordan de tenker eller hvis man vil ta en step videre i nåværende forhold med en bestem person? Jeg vil generelt studere om kvinner.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Er det bare kvinner du sliter med å kommunisere med? Sliter du med alle kvinner, eller bare de kvinnene du liker? Det er generelt ganske vanskelig å lese seg til sosiale ferdigheter. Har dessverre ingen boktips til deg, for jeg tror det er noe man må øve på med andre folk. Dessuten må du huske at alle kvinner er ulike individer. Det er ingen fasit på "hvordan de tenker" eller "hva du skal gjøre hvis du vil ta et skritt videre". Som med all annen kommunikasjon så må man se an situasjonen og personen. Du må lære deg å bli kjent med og kommunisere med "Sara, Kine og Laura" - ikke "alle kvinner". Hvis du ser på kvinner som en unison masse, så er du dømt til å bomme mye tror jeg. Det er vanskelig å lære seg sosiale ferdigheter hvis man ikke har dem fra før. Dessverre. Det er ikke som matte, der du kan pugge deg til en fasit. Men det er klart du kan bli bedre hvis du øver Anonymkode: 4b12e...894 4
Becka Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Alle mennesker er ulike individer. Og det er jo en del forskjeller på oss også. Som for.eks har jeg ulike venninner. Men, flertallet av mine venninner, tenker nok, og har forståelse OG kan sammenligne seg med meg og jeg med dem, i ganske mange situasjoner. Så ja, man kan bable om at man ikke er like, men vi er nok noe like, som kvinner, som menn, er noe like, fordi de er menn. Så ja, man kan lese seg litt til å forstå kvinnen bedre, sikkert på flere ting. Men ikke dermed sagt at slik er det. Men det er du helt sikkert inneforstått med. Har dessverre ingen boktips da. Men ta et søk på nett. 1
Teri Skrevet 28. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2019 Nei, Jeg er bare slite med de som jeg liker. Jeg tør aldri å kontakte med de som jeg liker. Hvis de begynte prate med meg da jeg automatisk reagere uforventet, svar kort og stresse meg og er ikke behagelig selv om jeg synes de søte. Men med andre kvinner er helt motsatt. det er lett å kommunisere med andre kvinner. Derfor jeg går til feil person kanskje og var faktisk 4 år i lag med en. Tilslutt hun var utro. Jeg ble knust.
WhiteSwan Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 På 28.2.2019 den 16.50, Teri skrev: Hei Finnes det noe bøker eller kan noen anbefale meg en bra bøker om kvinner ? Jeg synes det er av og til vanskelig å komme i kontakt med damer og forstår de, hvordan de tenker eller hvis man vil ta en step videre i nåværende forhold med en bestem person? Jeg vil generelt studere om kvinner. Kan anbefale «kjærlighetens fem språk» og «Menn er fra mars, kvinner er fra Venus» begge bøkene har godt innhold synes jeg 👍🏻 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå