AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #21 Skrevet 5. mars 2019 Min anbefaling er å ha dyrene dine med deg til en hver tid. Kan de ikke fly i kabinen, så kjør heller bil nedover. Har flydd med hund én gang, og alt gikk galt. Fra jeg leverte buret til det hadde kommet til flyet var det bokstavelig talt knust. Hunden hatet å være i lasterommet, og ingen gikk og hilste på han underveis selv om jeg var lovt det. Kommer aldri til å tilgi meg selv for det der. Anonymkode: e2bde...a66 1
Kontormus Skrevet 5. mars 2019 #22 Skrevet 5. mars 2019 Jeg tror at både SAS og Norwegian krever at dyr skal være i lasterom på utenlandsturer. Hvis noen av dem tillater det (kanskje SAS) kan du bruke en sherpabag i cabinen. Den går å klemme sammen under setet forran. Men du får uansett ikke ta dyr ut av veske/bur under reisen. Rabiesvaksine må være satt senest 3 uker før reise, men det vet du kanskje. Vær også oppmerksom på ormekurer, men dette skal veterinæren kunne fortelle deg om. Selv om jeg ikke helt stoler på at de er oppdatert på krav fra alle land til enhver tid. Så sjekk med Mattilsynet også du. Kjenner mange som krysser grenser med kattene stadig vekk (utstillinger) og det går helt fint hvis de er litt vant til bur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå