Gå til innhold

Menn som begynner å miste håret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye bryr kvinner seg om det, egentlig? Har en slektning som er singel, og som er veldig opptatt av at han lettere ville funnet damer om han hadde fyldigere hår på toppen. 

For meg har dette absolutt ingenting å si. Både fordi det er det indre som teller, men også fordi jeg ikke synes dette trekker ned utseendemessig. Ihvertfall så lenge han holder resten av håret kort, gjerne barberer helt. Hva tenker dere andre? 

Anonymkode: ec342...d06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting å si, så lenge de ikke går med lange fjoner, men barberer det vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det allert mest grusomme jeg kommer over på tinder og andre datingsprofiler, er menn med langt hår! Gud om jeg får vondt inni meg av det! Helt seriøst fsktisk psykisk vondt inni meg! Helt grusomt med langt hår! Kanskje håret er dratt opp i en hale... 😰😰😰

Jeg vil 110% av tiden gå for den mannen som er skalla fremfor den med lange lokker!!! 

Så bryr jeg meg om hår, ja, men bare når det er langt, ned til skuldrene/langt nok til å ha i hale! Nei det er for langt! 

Men bryr meg ikke om det er kort eller ingne hår... betyr ingenting :) 

Anonymkode: 3e7d4...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg null. Men ikke ha hentehår eller lange fjoner, klipp det som er igjen helt kort. Mannen min begynte å miste håret tidlig i 20 årene. Når jeg møtte han hadde han dyyype viker. 

Anonymkode: 2447a...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på da, han som spilte Lex luthor i «smallville» var skallet og jeg synes han var veldig kjekk. Noen kler det, andre ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har mistet en del hår mens vi har vært sammen, og han er fremdeles den fineste. Jeg bryr meg ikke. 

Usikkerhet og menn som skylder på ting derimot, det er usexy.

Anonymkode: 6b015...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt viker gjør meg ingenting, men tenner ikke på skallede menn

Anonymkode: 7af34...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt klart en greie for menn med hår. Blir ikke tiltrukket av menn som er skalla, men at min mann, som en gang hadde tykke lokker, nå begynner å bli tynn i håret, er ingen showstopper. Han elsker jeg jo allerede, og da er det ikke noen mangel på tiltrekningen selv om hårsveisen ikke er min favoritt.

Anonymkode: eb954...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I.o.m at jeg elsker langt hår på menn, er det alltid trist når håret tynnes ut. Litt viker er greit, men en hudfarget kalott på bakhodet funker ikke med langt hår, dessverre. Da er det på tide å snaue seg helt og kompensere med skjegg i stedet.

Anonymkode: 1f67f...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller lite hår enn langt hår! Sexy at menn får litt grå hår og viker. Man skal bli eldre, alle blir det. 

Anonymkode: 70331...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mellomfasen med måne og/eller viker langt bakpå skallen kan unngås. Men at en mann blir skalla eller generelt tynnere i håret bryr meg ikke. Et fyldig hode, kort hår eller ingen hår er ett fett. Er selve ansiktet og utstrålingen jeg legger merke til.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre tror jeg det eneste jeg er overfladisk på, er håret til menn. Har de tynt hår og viker så synes jeg rett og slett de bare ikke er tiltrekkende. Tykt og fyldig hår er veldig sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som jeg skrev i en annen tråd holdt jeg på å nesten ville dumpe en fyr pga dette. Ja, for så mye hadde hår å si den gang. Han gikk alltid med lue, så derfor så jeg det ikke med en gang. På en måte er jeg glad han ikke tok den av med en gang. For da fikk jeg til å se forbi det. Heldigvis er vi damer også forskjellige. Så ikke alle er like opphengt i hår som det jeg var. Men jeg lærte jo, og nå har jeg innsett at hår ikke har så mye å si det heller. ;) Jeg falt pladask, og forsatte selv etter lua falt av. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...