Gå til innhold

Pasientkø!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville bare anbefale alle som må stå i pasient-kø, og som har fritt sykehusvalg til å ta kontakt med VENTELISTEKONTORET!!! Fantastiske damer som jobber der, de gjorde all jobben med å ringe rundt for meg, og skaffet meg time over 5 måneder før jeg egentlig hadde!!!!! Og selv om det koster 395.- regner jeg med at de fleste synes det virkelig er verdt pengene!

www.ventelistekontoret.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva med sykehusvalg.net. Der står alle ventetider på de forskjellige behandlingene og det er gratis å ringe de :)

Det er jo genialt å lage jobb og tjene penger på noe som egentlig er en gratistjeneste fra det offentlige da.

For på sidene til ventelistekontoret står det også at du kun får beskjed om hvilke sykehus som utfører operasjon og så må du gå til fastlegen din.

Da ville jeg heller spart de 395,- og brukt gratistjenesten gitt. :)

Skrevet

Ikke alltid man har tid til å ringe og styre selv, og så ordne med fastlege osv...

Ting tar unektelig lenger tid da! Ventelistekontoret gjør ALT for deg istedet, de ringer rundt, skaffer time raskere enn også det som står på sykehusvalg-sidene, ordner alt papir-arbeidet både med fastlege og nye sykehuset osv! Og når de kan gjøre alt det og i tillegg skaffe meg en time tre uker senere på bare to dager, er det så absolutt verdt pengene!!! INGEN steder på sykehusvalg-sidene hadde så liten ventetid som de skaffet meg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...