Gå til innhold

Møtte en eldre kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene, hun i starten av 40-årene. Det sa klikk mellom oss fra første stund. Kjemien var like bra dagen etter. Det var en lang historie gjort kort. Det så ikke ut som at hun var en dag over 40.

Dagen etter var hun gira på at vi MÅTTE treffes igjen. Vi utvekslet noen meldinger da jeg var hjemme igjen. Hun var så gira at hun selv sa at hun ikke håper hun skremmer meg vekk. Hun sa at jeg ga henne skikkelig sommerfugler, og det er lenge siden hun har hatt en slik følelse over hele kroppen.

Etter den samtalen har hun dog svart utrolig tregt. Sendte henne en melding og spurte hvordan dagen hennes har vært. Tok over et døgn før hun svarte. Jeg svarte på det hun skrev. Hun har fortsatt ikke sett den etter over 24 timer. Hun sa forresten at hun ikke er særlig aktiv på Face, men hun har vært pålogget i mellomtiden (har ikke stalket henne, men jeg unngår jo ikke den grønne dotten når jeg er inne på Messenger). Hadde kanskje vært lettere å sendt SMS eller ringt, men vil ikke det når hun ikke en gang har svart meg på face. Vil ikke virke desperat. Burde kanskje ha skrevet på SMS fra første stund når hun sier at hun er lite aktiv på Face, men jeg glemte i et lite sekund at vi utvekslet tlf-numre i fylla, hehe.

Hva bør jeg gjøre videre? Kan det være en del av gamet hennes å ligge lavt? Forventer ikke å få svar med en gang, men er det virkelig normalt å vente i over et døgn på å svare? Eller er hun ikke interessert nok? 

Anonymkode: 8ccec...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har tenkt seg om og innser at du er en potensiell forelskelse for henne, og at du sikkert bare kommer til å utnytte henne for sex?  Kanskje hun har brent seg før? 

Anonymkode: 70d0c...b27

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun har tenkt seg om og innser at du er en potensiell forelskelse for henne, og at du sikkert bare kommer til å utnytte henne for sex?  Kanskje hun har brent seg før? 

Anonymkode: 70d0c...b27

TS her. Da er det bedre om hun er ærlig om det. Jeg er ikke typen som utnytter kvinner for sex. Er ute etter noe seriøst. Om det vil fungere med ei som er eldre enn meg får tiden vise. 

Anonymkode: 8ccec...65f

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun var like gira fortsatt, ville hun nok ha sjekket messenger. 

På den annen side. Det er ingen lov som sier at du aldri kan ta kontakt på et annet medium fordi du først begynte på FB. Send en sms og for å sjekke litt kan du jo skrive "siden du ikke er så hyppig på FB kan vi heller holde kontakten her" eller noe slikt. Et hint til at hun er treg med å svare. Det er jo greit å få en avklaring! Hun kaaan jo ha vært veldig busy disse dagene. Kanskje hun syns det er litt flaut med aldersforskjell, eller at hun var så desperat og vil spille litt mer avbalansert.  

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, McMary skrev:

Hvis hun var like gira fortsatt, ville hun nok ha sjekket messenger. 

På den annen side. Det er ingen lov som sier at du aldri kan ta kontakt på et annet medium fordi du først begynte på FB. Send en sms og for å sjekke litt kan du jo skrive "siden du ikke er så hyppig på FB kan vi heller holde kontakten her" eller noe slikt. Et hint til at hun er treg med å svare. Det er jo greit å få en avklaring! Hun kaaan jo ha vært veldig busy disse dagene. Kanskje hun syns det er litt flaut med aldersforskjell, eller at hun var så desperat og vil spille litt mer avbalansert.  

Tipper på dette ;) 

Evnt har noen venninner snakket henne et annet sted og hun prøver å være "fornuftig". Men du merket jo hva hun EGENTLIG syntes om deg og det dere hadde, så håper hun kommer til seg selv igjen ;) 

• Liker 1
Skrevet

Her burde Ts ha smiddnens jernet var varmt. Nå er det for sent..

Anonymkode: 6c4c6...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...