AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Jeg har hund fra før, og har hatt hunder i mange år. I fjor tok jeg til meg en hund fra en venninne fra gammelt av som er narkoman. Hun viste ikke hvor gammel hun var, ett sted mellom 6-9år. Veldig fortrolig, og passer godt inn med de andre hundene mine. Hun var litt redd i starten, men nå virker hun veldig tillitsfull, kosete og glad hele tiden. Men hun er full av sykdommer, og skulle egentlig bli avlivd. Det var derfor jeg tok henne inn, for og i det minste gi henne en fin siste tid på jorden til sykdom gjorde at hun burde få vandre. Men lite visste jeg at jeg skulle slite med tissing inne hele tiden. Har sjekket hos dyrlege flere ganger , brukt tusenvis. Ingenting galt med blære o.l. Det kunne være «stress», men nå er hun så harmonisk! Jeg må følge med henne HELE tiden, og må ta henne med meg i alle rom jeg skal i. Men ofte så tisser hun inne , og har ødelagt parkett, sofa, teppe. Tisset på klær, i dusjen. You name it! har også prøvd lære henne opp til å tisse ute, men inget hell. Er jeg ett dårlig menneske som vurderer avlive henne? Å omplassere en hund som trenger operasjoner til ca 70 000kr , med stor sjans for tilbakefall på flere av de, høres ikke ut som ett alternativ. selv om jeg er glad i henne så ødelegger hun så mye for hus/hjem/familie. tror heller ikke hun vill takle ett nytt hjem Anonymkode: cf053...bab
Neidr Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Har du prøvd hundebleie? Men det kommer jo veldig an på om du klarer å lære henne å beholde den på.
Neket Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Hvis hun er så full i sykdommer i tillegg til tissingen, hadde jeg tatt henne nå. Det er ikke noe nervegreier i ryggen, siden du nevner operasjon til 70.000?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå