Gå til innhold

onani i det fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå som våren nærmer seg kjenner jeg det rykker i penis etter å onanere ute i skogen. liker å gjemme meg i skogen å onanere men også i håp om å bli busta av noen. er ikke snakk om blotting som hopp frem fra busken å fap fap fap men gjemme seg litt utenfor stien i håp om at det skulle komme noen forbi. sykt eller innenfor? 

Anonymkode: a33dd...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som egentlig er veldig redd for å gå i skogen aleine (men elsker å gå i skog og fjell) hadde nok blitt skremt hadde jeg sett deg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om blotting? Det du beskriver er jo en drøm å blotte deg, men bare at offeret selv skal snuble over deg, så du slipper å hoppe frem selv. Da føler du deg sikkert ikke så skyldig i blottingen, antar jeg.

Jeg synes ikke det er innafor. Skal du runke i det fri, gå langt vekk så det ikke er sjans at noen kommer over deg.

Anonymkode: 50819...c11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innafor, men du bør være helt sikker på at det ikke kommer noen forbi. Barn kan komme forbi. En annen ting er flått som trives i skrittet👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: b5a4c...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, eller skrev:

Det er ikke sykt å håpe, det er fantasi. Fantasier er fine.

Fantasier er ofte deilige de og nyttige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig og en grunn til at jeg ikke tør gå i skogen alene. 

Anonymkode: 5d0a3...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ulovlig og en grunn til at jeg ikke tør gå i skogen alene. 

Anonymkode: 5d0a3...653

Er nok det jeg er minst redd for i skogen!  🐹

Anonymkode: 63e37...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Deilig fantasi å onanere ute i naturen, men ikke for å overrumple turgåere. Overraskende at ts ikke blir hudflettet for denne fantasien/lysten. 

Har selv onanert i vannkanten, mens en måke så på, var opphissende nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan skjønne det virker skremmende for noen å møte en som står å drar seg i laksen, men er kun drevet at tanken om å bli sett evt sett på. det tenner meg å vise meg frem men ikke på en påtrengende måte. f.eks noen som oppdager meg på lang avstand å kan bare velge å gå videre syns jeg er innafor, mens å hoppe frem med kukken 2m fra personen vil virke skremmende å er langt utenfor det jeg syns er greit å tenner på. har selv opplevd på div strender/steder hvor folk har hatt sex foran meg eller en kar som satt å runka når jeg kom gående. personlig ga det meg ingenting å var bare å gå forbi å se en annen vei.

Anonymkode: a33dd...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å gå i skogen og at noen har stått lenger inn i skogen og runka. Personen oppsøkte meg ikke, men så på meg. Jeg kjente at pulsen ble mye høyere og jeg ble redd. Man vet jo ikke hva intensjonen til personen er, og man er helt alene. Han var nok mye sterkere enn meg også, så det spilte inn i fryktmomentet. Anbefaler deg å ikke gjøre det. 

Anonymkode: 0f964...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var utrolig ubehagelig hvis jeg var på tur ut i skogen, og plutselig ser noe sånt. Synes IKKE det er innafor. Er sikker på at mange hadde syntes det var ubehagelig, og da synes jeg ikke at du skal utsette folk for slikt.

Anonymkode: b3dc9...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh ja, hva med å gjemme seg i en busk å stå å sprute på stien?  eller nei. ikke gjør det.

Anonymkode: f7a6c...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kommet over deg, så hadde jeg knytt snoppen din rundt nakken på deg. Unger og andre kan se deg din perverse blotterjævel om du faktisk gjør dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å runke i det fri, MEN jeg passer alltid på å gå langt unna stier eller andre steder der det kan komme folk. En gang stod jeg på en sanddyne i Danmark med god oversikt alle veier og runket, veldig deilig.

Anonymkode: 70b72...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er deilig å onanere i det fri. hvorfor er det mer greit hvis et par har sex i skogen å blir oppdaget? jeg tipper 99% av gutter hadde digga å kommet gående over ei jente som lå å kosa med seg selv, hvorfor så forskjell?

Anonymkode: a33dd...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Innledet sesongen i dag i påskevarmen... Begynte først med å bare være naken, så begynte kriblingen å overta og jeg måtte bare runke meg ferdig. Veldig deilig. Var ytterst på en øy der jeg er på påskeferie, men har full oversikt over folk som kommer på beina og eventuelle båter. Så ingen fare for at noen ufrivillige skulle komme over meg. Eneste måtte være hvis en kajakk kom snikende.....

 

Anonymkode: 70b72...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten har hatt sex i skogen ett par ganger. For det meste på kveldstid, så da blir vi jo ikke fersket. Men én gang stoppet vi bare bilen og kunne ikke vente, og endte opp rett ved en tursti. Tanken på å bli fersket, er jo spennende. Men realiteten er jo helt nervepirrende. Tror jeg trøstet meg med at mannen lå over meg, så om noen kom, er det rumpa hans de hadde sett, og ikke meg😂 Han kom fortere enn han noen gang har gjort, så det var verdt det, og veldig pirrende!

Anonymkode: 42965...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fersket et par som hadde sex i det fri. De fikk bare holde på uforstyrret.

Så er det dere som er redd for en blotter. Hva er det å være redd? Har dere noen gang hørt om en blotter som har forgrepet seg fysisk? At det kan være ubehagelig, ja, men ikke noe mere enn det. De vil bare bli sett. De driver ikke å følger etter. De står bare tilfeldigvis der de blir oppdaget. Det er greia deres. 

Synes de er mye værre de som stalker og kommer etter deg og bruker makt på deg. De står heller ikke med kjønnsorganet å hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...