AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Har vel i grunn snakket jevnt å trutt siden vi møttes. Har vært på 3 dater, og nå er det plutselig blitt veldig stille fra han. Hadde avtale på mandag der han ikke dukket opp, han lå å sov sa han (noe som jeg faktisk trur kan stemme). Har omtrent siden da ikke hørt en lyd fra han. Vurdere å spørre han om han ikke er interessert. Eller skal jeg bare slette hele fyren visst jeg ikke har hørt noe innen helga? Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 7ee7e...867
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Hvis han ditchet deg, bør han absolutt ta initativ nå. Men 2 dager var lite tid da. Hva med å gi han én uke i det minste? Anonymkode: e880a...a07 2
FrodeF Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Han her er ikke interessert. Ingen gutt venter så lenge med å kontakte en dame han er hypp på 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 Enkelt og greit ikke interessert! Anonymkode: 4e895...365 3
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vel i grunn snakket jevnt å trutt siden vi møttes. Har vært på 3 dater, og nå er det plutselig blitt veldig stille fra han. Hadde avtale på mandag der han ikke dukket opp, han lå å sov sa han (noe som jeg faktisk trur kan stemme). Har omtrent siden da ikke hørt en lyd fra han. Vurdere å spørre han om han ikke er interessert. Eller skal jeg bare slette hele fyren visst jeg ikke har hørt noe innen helga? Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 7ee7e...867 Kanskje du er ditchet.
solmåneogstjerner Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Det er en ting at han sovnet. Men da bør han jo ta initiativ til nytt møte ganske så raskt. Og vise deg at han fortsatt er interessert i deg. Om han ikke gjør det så er han nok ikke så giret. 1
SoWhat? Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Han kan jo faktisk være syk eller noe da. Ikke sikkert han orker noe særlig. Du kan jo høre hvordan han har det? Svarer han kort eller ikke noe, så er han ikke interessert. Men det kan jo være at han venter å høre fra deg?
Coronas Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 Gå videre. Hvis han var interessert hadde han ikke sovnet. Bortkastet tid på subbete menn som ikke verdsetter din tid overhode!! Stå opp for deg selv. Hvis du syns dette var utenfor din komfortsone er det bare å gå videre. Du finner den rette tilslutt. Han her er ikke det 1
Susseblass Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Jeg har til gode å oppleve at relasjoner som starter på denne/lignende måter faktisk ender med noe seriøst. Hadde han vært interessert hadde han lagt seg i selen for å treffes og få kontakt. Menn er jo ikke helt fjerne. 😉 nei, jeg hadde unngått å ta kontakt på en uke, har du ikke hørt noe da så har du svaret ditt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå