Gå til innhold

Reise til Marokko som ugift par??

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 28.3.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Veldig dustete kommentar. Skal en unngå å reise til alle land det har vært terrorhandlinger?? Hva med England? Frankrike? Spania? Marokko er veldig vakkert, de aller fleste er hyggelige mennesker som tar godt imot turister. 

Anonymkode: e052c...dc6

Det er et muslimsk land. De har en tro som gjør at mange folk har steinaldermentalitet. Samme med steder som Dubai, hvorfor gidde å dra til land hvor du blir pælmet i fengsel for å kysse dama di?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
På 28.3.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Veldig dustete kommentar. Skal en unngå å reise til alle land det har vært terrorhandlinger?? Hva med England? Frankrike? Spania? Marokko er veldig vakkert, de aller fleste er hyggelige mennesker som tar godt imot turister. 

Det kunne ikke ramle meg inn baklengs å reise til Marokko, Tyrkia eller Dubai - og for tiden U.S.A. - grunnet regimene i disse landene. Hva det har med terrorhandlinger i Spania, England og Frankrike å gjøre må du svare på. Jeg kan ikke se at den du siterer har nevnt det?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, dr_zhivago skrev:

Det er et muslimsk land. De har en tro som gjør at mange folk har steinaldermentalitet. Samme med steder som Dubai, hvorfor gidde å dra til land hvor du blir pælmet i fengsel for å kysse dama di?

Det hadde vært temmelig fulle fengsler i Marokko dersom man ble satt i fengsel for å kysse kjæresten din.

Jeg tror ikke du vet nok om Marokko til å uttale deg. Det er forøvrig et flerkulturelt land, og har vært der i generasjoner. Selv om det er flest muslimer er det stor aksept for andre. I enkelte byer hører man rop fra moskeen og kirkeklokkene som ringer om hverandre. Det er også en god del jøder bosatt i Marokko, og det er like ok. Samme gud, tenker de der.

Vi har faktisk litt å lære av Marokko! 

Anonymkode: f8d40...9e2

• Liker 2
Skrevet

Mannen min og jeg var i Marokko tidlig på 80-tallet, og ingen spurte om vigselsattest da i hvert fall.  Har vanskelig for å tro at det er blitt strengere med sånt siden den gang.. 

AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2019 den 13.01, Blondie65 skrev:

Det kunne ikke ramle meg inn baklengs å reise til Marokko, Tyrkia eller Dubai - og for tiden U.S.A. - grunnet regimene i disse landene. Hva det har med terrorhandlinger i Spania, England og Frankrike å gjøre må du svare på. Jeg kan ikke se at den du siterer har nevnt det?

Halshuggerlandet...altså det blir referert til en terrorhandling...Terrorhandlinger har og skjedd i de landene eg nevnte..

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halshuggerlandet...altså det blir referert til en terrorhandling...Terrorhandlinger har og skjedd i de landene eg nevnte..

Les innlegget mitt en gang til. Så kan du svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...