AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Noen her som røyker i skjul for omverden fordi dere ikke vil vise potensielle gutter dere treffer at dere røyker/røyker iblant? Anonymkode: 3aa22...1af
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Nei, røyker i all hemmelighet fordi jeg synes det er flaut. Gjemmer meg ikke når vi er på byen o.l, men til hverdags🙈🤣 Hva eventuelle gutter måtte mene, er ikke noe jeg tenker hardt på akkurat. Anonymkode: 5fb63...cce
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Nei, hadde jeg røyka, så hadde jeg ikke giddet å skjult det.😂 Anonymkode: da167...d9b
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som røyker i skjul for omverden fordi dere ikke vil vise potensielle gutter dere treffer at dere røyker/røyker iblant? Anonymkode: 3aa22...1af Ikke nå lengre, nå har jeg slutta på ordentlig. Men har, som voksen, skjult for mange at jeg ikke har klart å slutte helt. Både for kjæresten (han måtte da lukte det) jobben og familien Tror nok den jeg lurte mest, var meg selv. Før jeg slutta, syntes jeg rett og slett det var flaut å røyke offentlig.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 Ja Fordi jeg har planer om å slutte om jeg finner en som ikke røyker, og kanskje før. Så egentlig håper jeg å finne en som ikke røyker. Lettere å slutte da! 😄 Men ja, den dag i dag føler jeg det mer flaut enn før. Anonymkode: 11ec7...4b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 Jeg røyket fra jeg var 14-19, sluttet for noen måneder siden. Jeg skjulte det for familien min, ellers røyket jeg så klart både i offentligheten, blant venner osv. Tenkte ikke på hva gutter måtte mene, nei. Han jeg dater nå hadde aldri datet en røyker, men jeg sluttet før jeg møtte han. Anonymkode: 3cee5...03a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 Man bryr seg veldig mye om hva fremmede tenker hvis man ikke tør å røyke når man går nedover gata, liksom Anonymkode: 3cee5...03a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå