Gå til innhold

Røyker og treffe nye gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som røyker i skjul for omverden fordi dere ikke vil vise potensielle gutter dere treffer at dere røyker/røyker iblant?

Anonymkode: 3aa22...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, røyker i all hemmelighet fordi jeg synes det er flaut. Gjemmer meg ikke når vi er på byen o.l, men til hverdags🙈🤣 Hva eventuelle gutter måtte mene, er ikke noe jeg tenker hardt på akkurat.

Anonymkode: 5fb63...cce

Skrevet

Nei, hadde jeg røyka, så hadde jeg ikke giddet å skjult det.😂

Anonymkode: da167...d9b

Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som røyker i skjul for omverden fordi dere ikke vil vise potensielle gutter dere treffer at dere røyker/røyker iblant?

Anonymkode: 3aa22...1af

Ikke nå lengre, nå har jeg slutta på ordentlig. 

Men har, som voksen, skjult for mange at jeg ikke har klart å slutte helt. Både for kjæresten (han måtte da lukte det) jobben og familien ;) Tror nok den jeg lurte mest, var meg selv. 

Før jeg slutta, syntes jeg rett og slett det var flaut å røyke offentlig. 

Skrevet

Nei

Anonymkode: 2b3c5...fdd

Skrevet

Ja :flau: Fordi jeg har planer om å slutte om jeg finner en som ikke røyker, og kanskje før. Så egentlig håper jeg å finne en som ikke røyker. Lettere å slutte da! 😄 Men ja, den dag i dag føler jeg det mer flaut enn før. 

Anonymkode: 11ec7...4b5

Skrevet

Jeg røyket fra jeg var 14-19, sluttet for noen måneder siden. Jeg skjulte det for familien min, ellers røyket jeg så klart både i offentligheten, blant venner osv. Tenkte ikke på hva gutter måtte mene, nei. Han jeg dater nå hadde aldri datet en røyker, men jeg sluttet før jeg møtte han.

Anonymkode: 3cee5...03a

Skrevet

Man bryr seg veldig mye om hva fremmede tenker hvis man ikke tør å røyke når man går nedover gata, liksom :P

Anonymkode: 3cee5...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...