AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1 Skrevet 27. februar 2019 Er det usexy eller tenker dere at personen har levd? Er vel få som er 40 og ser ut som de er 20. Anonymkode: d14bd...da8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #2 Skrevet 27. februar 2019 Aldring er et sexy privilegium! Især hvis evnen og lysten fremdeles blomstrer, slik den heldigvis gjør hos mange i dag! Anonymkode: f6cd3...057 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #3 Skrevet 27. februar 2019 Det som overrasker meg er at kvinner som kan se ganske slitne ut ofte har en fresh kropp, og omvendt. Anonymkode: df5b0...d0e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som overrasker meg er at kvinner som kan se ganske slitne ut ofte har en fresh kropp, og omvendt. Anonymkode: df5b0...d0e Fett gjør at huden holder seg penere. Mindre rynker på ei med 20 kg for mye Anonymkode: 45945...660 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Jeg er 37. Blir fremdeles spurt etter legitimasjon når jeg skal kjøpe vin på polet. Nye folk jeg møter tror ikke på meg når jeg forteller hvor gammel jeg er. Skal folk gjette, gjetter de aldri over 25. Det er faktisk ikke så greit, det heller. Anonymkode: e409d...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 37. Blir fremdeles spurt etter legitimasjon når jeg skal kjøpe vin på polet. Nye folk jeg møter tror ikke på meg når jeg forteller hvor gammel jeg er. Skal folk gjette, gjetter de aldri over 25. Det er faktisk ikke så greit, det heller. Anonymkode: e409d...5fc Tja. Jeg opplever også «problemer» med det i form av at jeg ikke blir tatt så seriøst på jobben min siden klienter tror jeg nettopp er ferdig med vgs og det er kjedelig, ellers vil jeg si at du og jeg er superheldige og ikke bør klage i det hele tatt. Anonymkode: 950ea...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 En på 40 vil naturlig nok ha sex med en på sin egen alder (oftest), og da er man jo gjerne på samme stadie når det gjelder aldring. Ikke noe problem det. Det rare er at uansett hvor gammel man blir, så føler man seg som 23 likevel. Kroppen er bare et skall. Inni er vi de samme. Anonymkode: c92f2...4a2 4
Ella Ellefantella Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 (endret) Skal jeg være helt ærlig så er mine tanker om aldring at jeg er skuffet over at så få menn holder seg godt. De er gjerne tjukke og har ikke passet på tennene sine. At de har grått hår eller skalla er helt uviktig, akkurat som rynker o.l. Det som er så usexy at de har gitt faen og spiser drittmat. Heldigvis er det noen flotte over 40, men jammen ikke flust! Endret 27. februar 2019 av Ella Ellefantella 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat som eldre kvinner! 😀 Anonymkode: f6cd3...057 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 3 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Skal jeg være helt ærlig så er mine tanker om aldring at jeg er skuffet over at så få menn holder seg godt. De er gjerne tjukke og har ikke passet på tennene sine. At de har grått hår eller skalla er helt uviktig, akkurat som rynker o.l. Det som er så usexy at de har gitt faen og spiser drittmat. Heldigvis er det noen flotte over 40, men jammen ikke flust! Håret får man ikke gjort så mye med dessverre, er mann 41år med litt tynner ei toppen. Ser det ikke får man ser fra toppen. Men er ikke vanskelig å holde seg bra av utseendet, dropp alkohol, røyk/snus. Spis "sunt". Tren styrke 2-3 dager i uken. Anonymkode: e3662...565 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #11 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håret får man ikke gjort så mye med dessverre, er mann 41år med litt tynner ei toppen. Ser det ikke får man ser fra toppen. Men er ikke vanskelig å holde seg bra av utseendet, dropp alkohol, røyk/snus. Spis "sunt". Tren styrke 2-3 dager i uken. Anonymkode: e3662...565 Nei takk. Det meste ligger i genene. 😯 Anonymkode: f6cd3...057
Monica1968 Skrevet 27. februar 2019 #12 Skrevet 27. februar 2019 Jeg tenker at det er et mål å beholde et best mulig utseende lengst mulig. Trening, sunn livsstil, og å ta vare på huden ved å pleie den, sammen med kirurgiske inngrep, er absolutt til god hjelp. Det er likevel hverken ønskelig eller oppnåelig å se ut som en 20 - åring når man har passert 50. Jeg ønsker da heller ikke å bli oppfattet og behandlet som en 20 - åring. Det ville blitt svært unaturlig for meg.
Ella Ellefantella Skrevet 27. februar 2019 #13 Skrevet 27. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håret får man ikke gjort så mye med dessverre, er mann 41år med litt tynner ei toppen. Ser det ikke får man ser fra toppen. Men er ikke vanskelig å holde seg bra av utseendet, dropp alkohol, røyk/snus. Spis "sunt". Tren styrke 2-3 dager i uken. Anonymkode: e3662...565 Nettopp derfor jeg ikke bryr meg om håret! Eller rynker o.l. Jeg byr meg om at man tar vare på seg selv, f eks bruker tanntråd og trener! Altså alt det som man KAN gjøre noe med, men så mange ikke gidder. F eks synes jeg menn med skjegg faktisk er finest med barbert skalle, uansett hvor mye hår det har. Helt enig i det jeg uthevet! Er faktisk ikke så vanskelig! Trenger ikke perfekt kropp, bare en noenlunde sunn en! 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #14 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, Monica1968 skrev: Jeg tenker at det er et mål å beholde et best mulig utseende lengst mulig. Trening, sunn livsstil, og å ta vare på huden ved å pleie den, sammen med kirurgiske inngrep, er absolutt til god hjelp. Det er likevel hverken ønskelig eller oppnåelig å se ut som en 20 - åring når man har passert 50. Jeg ønsker da heller ikke å bli oppfattet og behandlet som en 20 - åring. Det ville blitt svært unaturlig for meg. Vær den du er, uansett alder. Alle disse kommersielle rådene mot at naturen er vår herre , er historiens største tragedie. Anonymkode: f6cd3...057 1
Ella Ellefantella Skrevet 27. februar 2019 #15 Skrevet 27. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei takk. Det meste ligger i genene. 😯 Anonymkode: f6cd3...057 Nehei! Veldig få overvektige eller folk med dårlige tenner som kan skylde på genene! Det er livsstilen! Alle kan passe på seg selv, men alle kan ikke se ut som supermodeller, og det er heller ikke ønskelig! Men jeg liker ikke fillers eller kirurgiske inngrep, det er like usexy som de som ikke passer på seg selv, i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #16 Skrevet 27. februar 2019 Jeg er snsrt femti, men folk generelt tror jeg er ti år yngre ++men jeg har ikke rynker.. Anonymkode: 25fab...ed1
Million Skrevet 27. februar 2019 #17 Skrevet 27. februar 2019 (endret) Hva jeg tenker? Jeg tenker at det går en vei for oss alle - vi blir alle eldre, hver eneste dag, hvert eneste år. Vi kommer før eller siden i den alderen en tjueåring vil kalle "gammel". Jeg blir nesten litt lattermild (og oppgitt!) når jeg leser alle innleggene her på forumet av jenter/kvinner i tjue- og tredveårene som propper trynet fullt av sprøyter og midler, fordi de har naturlig ansiktsmimikk og hudlinjer i ansiktet som man f.eks. har der man smiler fra nesen og ned til munnvikene. Det skal helst se ut som et barneansikt, virker det som. Stakkars disse kvinnene. De er så desperate allerede nå, FØR de har noen grunn til å rette på noe engang? Hva vil skje med den generasjonen når tiden gjør jobben sin, og de faktisk blir eldre? 40? 50? De kommer jo til å bryte sammen, alle sammen! Unge kvinner i dag bør virkelig, virkelig jobbe med seg selv og innse at tiden går for oss alle, og at Instagram IKKE er et naturlig bilde av verden! Jo før man innser at smilerynker er naturlig og med på å skape ansiktet liv og karakter, jo bedre er det. Jeg er passert 50. Jeg LIKER det jo ikke (å bli gammel er jo ikke moro), men jeg har for lenge siden innsett at ja, det er så gammel jeg er. Jeg har hatt min ungdom. Nå er jeg i en annen fase av livet, og det er helt greit. Endret 27. februar 2019 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #18 Skrevet 27. februar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Fett gjør at huden holder seg penere. Mindre rynker på ei med 20 kg for mye Anonymkode: 45945...660 Sant. Synes det er mest markant på de som har svært lite fett på kroppen. Mamma er veldig tynn og ser eldre ut enn min tante som er 8 år eldre. Anonymkode: 593c9...450 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #19 Skrevet 27. februar 2019 Man skal aldres med verdighet, tenker jeg. Anonymkode: 95034...20f 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #20 Skrevet 27. februar 2019 Man må aldri antyde at kvinner i 40 årene sjeldent ser ut som 20 her inne, da har man det plutselig gående med alle "Jeg er 45, men blir tatt for å være 25 hele tiden, må vise leg på polet" over flere sider 😅 Anonymkode: 3d3b1...c76 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå