Gå til innhold

Dere som er singel er dere ensom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Singel= entall

Single = flertall 

Nei, ikke ensom. Men føler meg som en taper innimellom. 

Anonymkode: 4d4fb...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det var da ikke mye til mening i tilværelsen:   sitte å gni seg på kjønnsorganet. Håper du har noe mer.

Anonymkode: e91c6...0fc

Ja... vi kan diskutere fem-faktor personlighetsanalyse, evolusjonær psykologi, sosiologi og interne kroppsrytmer, modenhetsutviklings-mønstre og tillært hjelpesløshet, internasjonal politikk, klimaendringer og glaciologi (herunder forskjellen på harde og myke breer) og thermokline strømninger samt endringer i nedbørsmønster, massedød av insekter med påfølgene ringvirkninger samt utradering av biotoper og mangfold, slutten på ikke-fornybare ressurser og teknosfærens fall...

Men det er kanskje ikke sosialt 'intelligent' nok for deg... ?

Endret av OhGawdNo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk omvendt.

Single kvinner lever lengre og er lykkeligere enn gifte kvinner.

Anonymkode: 9eae2...537

Gifte kvinner som har et bra forhold har det bedre enn single kvinner som har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan innimellom føle meg ensom, men på det jevne har jeg som alenemor mer enn nok å fylle dagene med til å ikke bli ensom. Jeg har det bra med meg selv, jeg har venner og familie, jeg føler ikke noe behov for en mann i livet mitt. Skulle en bra mann slumpe innom så er jeg ikke så teit at jeg nekter, men jeg søker ikke aktivt etter en partner.

Anonymkode: 85f66...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ensom. Vært singel altfor lenge nå. Vært på mange dates. Senest for noen dager siden. Videre har jeg ikke lenger en "grunn" for å være singel (har startet å jobbe, sluttet å studere osv).

Håper det blir noe med hun for hun virker helt topp. Men jeg tror jeg er litt dårlig på å plukke opp signaler. Ofte er daten hyggelig og jeg tror alt har gått strålende, frem til jeg finner ut at hun ikke syntes det samme ("hyggelig, men ikke noe sparks"). Jeg fokuserer på å være i nuet på date. Men tror jeg må bli flinkere til å fokusere på personen foran meg, ikke bare at jeg selv koser meg. Ting tyder hvert fall på det.

Jeg er også for pågående når jeg først blir interessert. Det er en kjempesynd. Det er noe jeg jobber med. Å ha litt restrain.

Denne damen er fortsatt positiv. Men fortsatt bare positiv. Hvis noen virkelig er interessert, merker man det. Hun her er nysgjerrig, men langt fra virkelig interessert. Tonen er fortsatt bra. Så får vi se.

Anonymkode: 99f49...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2019 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Føler selv jeg er litt ensom og savner at en bryr seg om meg, nærhet og kos. 

I løpet av en en dag er ert ikke sikkert jeg hører fra noen (altså venner eller familie). Hvorden har dere det? 

Anonymkode: d4f54...1d5

Går bra, du må lære deg å leve med det. Etterhvert setter du pris på det, dra på ferie som enslig bør du prøve også. Nå kunne jeg aldri tenkte meg å reise sammen med noen.

Anonymkode: d043b...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2019 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Dere som er singel er dere ensom?

Ja, nesten daglig. Håper fortsatt at jeg en gang skal få oppleve kjærlighet jeg også, men mister mer og mer troen for hvert nye avslag, og for hvert år som går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men det er nok sikkert mest fordi jeg ikke har venner eller familie jeg føler meg nær med heller.

Anonymkode: 61c54...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det føles godt å være alene. 

Anonymkode: 45fc2...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det egentlig fint som singel, og selv om jeg ikke kjenner meg direkte ensom så litt tomhet. Er nok litt sliten egentlig, litt tungt for tiden siden jeg har hovedomsorg for to barn. Pappaen er involvert, men han har valgt å flytte 4 timer unna så det blir mye meg og barna. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har de og at de bor hos meg, men savner noe mer, kanskje rett og slett mer tid før meg selv. Følte meg egentlig mer ensom i forholdet til x'en til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger føler jeg meg ensom, men ikke så ofte. Det skal sies at jeg bor nærme familie, så jeg kan alltids ta en tur hjem hvis jeg føler meg alene. En sjelden gang kan den følelsen av at det er kjipt å ikke ha noen som bryr seg om deg (på en romantisk måte). Jeg tror mange som er i forhold også kan føle seg ensomme, så det er ikke bare en "singel-greie"

Anonymkode: 4a9a5...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis ikke. De gangene jeg føler meg ensom er det pga. mangel av venner her, ikke fordi jeg er singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg er altfor mye alene. 

Anonymkode: cabcd...141

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...