Gå til innhold

Avviste noen men ombestemte meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr sjekket meg opp på byen for noen uker siden. Jeg avslo på hyggelig vis, men utvekslet nr. Nå har vi hverandre på sosiale medier og jeg ser at han har hele "pakken" jeg er ute etter. Dvs utdannet, i jobb, sporty, morsom, godt forhold til familie bla bla bla. Vi har ikke hatt noen flørtende tone (bortsett fra at han prøvde seg på meg først, men jeg avviste jo som sagt), noen casual snapper her og der. 

Nå er jo jeg keen. Men det vet ikke han. Og jeg er elendig på flørting og dating. Har aldri tatt det første steget, er vant til at mannen gjør det (det gjorde han jo... faen). Hva skal jeg gjøre? Invitere ham ut selv? 

Anonymkode: f7bd0...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal jeg gjøre? Invitere ham ut selv? 

Ja, hvorfor ikke?

Anonymkode: c1645...bb0

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor ikke?

Jeg er vel bare redd for å virke needy/desperat eller noe... selv om det ikke er det så er det jo lett at menn blir høye på seg selv og tenker at de "har vunnet kvinnen" om hun er den som inviterer. Tror jeg. Vet ikke, ahh... er så dårlig på dette. 

Skrevet

Har du alt avvist han så tenker jeg det sitter langt inne hos han å forsøke seg igjen, hvorfor skal han det når du har avvist han, for å avvises enda en gang? Tenker at du må ta affære her nå, han har trolig plassert deg i uaktuell båsen alt.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er vel bare redd for å virke needy/desperat eller noe... selv om det ikke er det så er det jo lett at menn blir høye på seg selv og tenker at de "har vunnet kvinnen" om hun er den som inviterer. Tror jeg. Vet ikke, ahh... er så dårlig på dette. 

Hvis du liker ham godt synes jeg du bare skal hoppe i det. Ballen er din.

Om det ikke blir klaff har du ihvertfall prøvd og vet hvor du står. Da går du bare videre. :)

• Liker 2
Skrevet

Målløs. Du avviste han og vet ikke hva du skal gjøre? 

Det er så enkelt som 1+1! Du inviterer han ut hvis du ombestemte deg, og håper at han sier ja! Kan godt tenkes at han sier nei nå som du har avvist han, men å tåle et nederlag er en del av livet.

Forstår ikke hvorfor folk ber om råd enkelte ganger...

Hilsen mann 

Anonymkode: 22a0e...d89

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor avviste du han i det hele tatt? Du kunne ha gitt han en sjans, evt si at du ønsket å bli bedre kjent med han - før du tok steget videre.

- Kvinne

Anonymkode: 8f031...bfc

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo veldig usikker på deg selv, så tror ikke forhold er noe for deg.

Dette er typisk kvinner, vaklende personlighet. Elendig selvsikkerhet, null sosiale evner når det kommer til mennesker.

Anonymkode: 91264...9c8

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Målløs. Du avviste han og vet ikke hva du skal gjøre? 

Det er så enkelt som 1+1! Du inviterer han ut hvis du ombestemte deg, og håper at han sier ja! Kan godt tenkes at han sier nei nå som du har avvist han, men å tåle et nederlag er en del av livet.

Forstår ikke hvorfor folk ber om råd enkelte ganger...

Hilsen mann 

Anonymkode: 22a0e...d89

Typisk kvinner. Forvirret, aner ikke hva de vil.

• Liker 2
Skrevet

Dere har sendt flørtende snapper siden sist. Da har du jo vist litt interesse. Foreslå at dere kan bli bedre kjent og eit gå en tur.

Gjest Minesveiper
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville spurt han om å finne på noe. Kan bare snakke for meg selv, men damer som vingler er slitsomme å forholde seg til fordi man blir sittende og tenke: "Hvorfor tar hun kontakt egentlig når hun allerede har vist og uttrykt at hun ikke er interessert?". Det er bedre at du viser at du er interessert enn at du går rundt grøten.  

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du virker jo veldig usikker på deg selv, så tror ikke forhold er noe for deg.

Dette er typisk kvinner, vaklende personlighet. Elendig selvsikkerhet, null sosiale evner når det kommer til mennesker.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Typisk kvinner. Forvirret, aner ikke hva de vil.

Tøys.    :Gjesp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...