AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Hei, Jeg har møtt en fantastisk mann og er skikkelig forelsket. Når vi møtes har vi det utrolig fint sammen, men han sender aldri meldinger eller ringer utenom. Dersom jeg spør om vi skal møtes svarer han oftes ja og dersom jeg sender melding om andre ting så svarer han meg. Hvorfor spør aldri han om vi skal møtes og hvorfor sender han aldri melding først. Anonymkode: 70891...311
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Vi har kjent hverandre i 3 år, men bare møttes 4 ganger etter vi begynte denne flørten, eller hva det er for noe, i desember. Anonymkode: 70891...311
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Har desverre ingen råd og komme med. Er i noen lunde samme situasjon selv.. Anonymkode: 7a1ca...6ed
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Ikke veldig interessert i å utvikle noe, men middels interessert i selskap når det blir tilbudt Anonymkode: 33382...219 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 For å ha overtaket, vel. Det er slik kjærlighet fungerer, baby! Særlig når fyren just wants to rub on those tubs, ya mi? Anonymkode: d3d32...bc7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjent hverandre i 3 år, men bare møttes 4 ganger etter vi begynte denne flørten, eller hva det er for noe, i desember. Anonymkode: 70891...311 Møttes dere oftere før dere begynte flørten? Eller hva mener du egentlig med at dere har «kjent» hverandre i tre år? Rart at dere da nå kun har møttes litt over én gang i måneden i snitt, om dere «kjenner hverandre»? Anonymkode: 82fe4...80c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke veldig interessert i å utvikle noe, men middels interessert i selskap når det blir tilbudt Anonymkode: 33382...219 Spot on. Har vært borti det samme selv, en fyr som alltid var med hvis jeg tok initiativ, men jeg hørte aldri fra han ellers. Han svarte også kjapt på meldinger, men sendte sjelden en melding først. Vi hadde det alltid helt supert når vi var sammen, så jeg skjønte ikke helt hva som var problemet. Kom frem etter 4 måneder med dette at han likte meg kjempegodt, men at han ikke så for seg en fremtid med meg, derfor unnlot han å ta initiativ for å ikke sende ut feil signal. Jeg forklarte at han kanskje sendte ut litt feil signaler når han alltid sa ja til å være sammen med meg i en romantisk setting når jeg spurte, og det var han "lei seg" for, men det var tross alt jeg som hadde tatt initiativ så.. Nå er jeg kjapp med å droppe en kar om ikke kontakter meg på dagesvis i en datingfase. Anonymkode: c05df...01f 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Hva tror dere selv? En mann er ikke forelsket eller lysten nok hvis han sitter på gjerdet........ Hilsen mann Anonymkode: cea49...d69 4
Becka Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Jeg ER sånn selv. I allefall om jeg selv er veldig forelsket. Jeg er ikke helt tafatt da, men jeg er svært forsiktig av meg når jeg får følelser for noen. Og det er rett og slett at jeg er i overkant redd for avvisning. Jeg er jo kvinne, men jeg antar det også kan være menn som er slik. Så det som skjedde, var at eksen min til tider "demonstrerte" ved å ikke ta kontakt. Det funket kun tildels. Jeg tok kanskje kontakt ( nettopp fordi jeg ante at det var derfor. ) Men jeg likte det ikke, og ble ikke mindre usikker. Jeg trenger tid til å bli trygg på personen før jeg kan bli mer initiativrik. Men jeg jobber med saken om å bli mindre redd da. Så syntes du kan snakke med ham om dette etterhvert... Og hvis han er som meg, så må du gi ham tid hvis du syntes det er verdt det. Men årsaken bak at jeg er slik, er kanskje også fordi hvis en fyr ikke tar initiativ, så er han ikke interessert nok. Så dette kan også være tilfellet. Men som sagt, du finner ikke ut av det om du ikke prater med ham.
McMary Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 He´s just not that into you. Jeg har møtt en tilsvarende mann to ganger, og han er på det nivået nå at han svarer men tar ikke initiativ. Da dropper jeg han, vil ikke treffe han igjen og kanskje utvikle følelser fordi vi har det så fint når vi er sammen. Menn vil også ha selskap og kos i tillegg til sex, betyr ikke at han er forelsket. Dessverre. Hadde han vært det, ville han tatt kontakt. La han gå om det er kjæreste du vil ha. Hilsen en som omsider har skjønt det. 2
Anim92 Skrevet 27. februar 2019 #11 Skrevet 27. februar 2019 Hva med å ta det opp? Var i samme situasjon, spurte litt forsiktig, og fikk et mye mer positivt svar enn jeg hadde forventet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #12 Skrevet 28. februar 2019 På 26.2.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev: For å ha overtaket, vel. Det er slik kjærlighet fungerer, baby! Særlig når fyren just wants to rub on those tubs, ya mi? Anonymkode: d3d32...bc7 Rilli? Nææh? Er det sant? Er det *GULP*, den hellige tilstanden av, *GISP*, k-k-k.. Sjærlihet? Vettu hva. Jeg tror dette er verdt å o-o-o-naaaaaaan-(brød)-ere til. Men da behøver jeg en forklaring på hva k-k-k-... Sjærlihet på pinne er for noe. Gla jeg har deg som årner opp i fårvirrelser. Anonymkode: a78a8...f46
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #13 Skrevet 28. februar 2019 Logikken er Vær teit mot de du liker og hyggelig mot dem du ikke liker. Dvs billig om du ikke liker og kostbar om du liker. Hihi. Ew. Anonymkode: a78a8...f46
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #14 Skrevet 28. februar 2019 Møttes 4 ganger siden desember? Not that into you. Rart du ikke skjønner det. Anonymkode: 3c7d4...b84 3
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2019 #15 Skrevet 28. februar 2019 På 26.2.2019 den 19.37, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har møtt en fantastisk mann og er skikkelig forelsket. Når vi møtes har vi det utrolig fint sammen, men han sender aldri meldinger eller ringer utenom. Dersom jeg spør om vi skal møtes svarer han oftes ja og dersom jeg sender melding om andre ting så svarer han meg. Hvorfor spør aldri han om vi skal møtes og hvorfor sender han aldri melding først. Anonymkode: 70891...311 Spør han. Kanskje er han travel, kanskje ikke så mye på tlf, kanskje han ikke er såå interessert. Du må bare spørre han 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #16 Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, WhiteSwan skrev: Spør han. Kanskje er han travel, kanskje ikke så mye på tlf, kanskje han ikke er såå interessert. Du må bare spørre han Ja ❤️ Anonymkode: 70891...311
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå