Gå til innhold

Syns du om Radioresepsjonen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt på RR siden de startet opp. Artig, men de første årene var de beste. Lommelegen og Oneliner spalten b.la

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, MarianneE skrev:

Har hørt på RR siden de startet opp. Artig, men de første årene var de beste. Lommelegen og Oneliner spalten b.la

Har ikke hørt så mye, oppdaga det akkurat. Så hva går de der spaltene ut på? Og vet du om de har sluttet å sende eller om det kommer mer i år?

Syns det er morsomt jeg, og Bjarte er the best!

Anonymkode: 392ea...a87

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hørt så mye, oppdaga det akkurat. Så hva går de der spaltene ut på? Og vet du om de har sluttet å sende eller om det kommer mer i år?

Syns det er morsomt jeg, og Bjarte er the best!

De kommer tilbake 19. August så jeg på Instagram her om dagen 

Skrevet
1 minutt siden, MarianneE skrev:

Her f.eks

Takk. Har hørt litt her og der av de nyere episodene hittil, men nå fant jeg en podcastapp der det ligger episoder helt tilbake fra 2012 så skal begynne å høre derfra. Har masse å glede meg til.

Akkurat nå, MarianneE skrev:

De kommer tilbake 19. August så jeg på Instagram her om dagen 

Å, takk. Var redd det var slutt. :)

Skrevet

😄😄😄♥️

Skrevet

Elsker det! Jeg har nettkanalen deres i bakgrunnen gjennom hele arbeidsdagen, og ofte står de på hjemme også. Litt synd at de ikke har så mange karakterer lenger - som Hågen Kjønnsnes, Jan Skrotnes og Peter Childcock :laugh:

• 8 måneder senere...
Skrevet

Akkurat nå synes jeg de er kjipe. 

Anonymkode: 0c2be...0e4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå synes jeg de er kjipe. 

Jeg og. Skikkelig magaplask og legge seg så langflat på grunn av et humorinnslag!

Anonymkode: c23d9...f12

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og. Skikkelig magaplask og legge seg så langflat på grunn av et humorinnslag!

Det er stor forskjell på humorinnslag og rasisme. 

Anonymkode: 447f6...2fb

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på humorinnslag og rasisme. 

Anonymkode: 447f6...2fb

Ja, og dette var et eksempel på førstnevnte.

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en bra ting å gjøre når man har fornærmet andre. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, og dette var et eksempel på førstnevnte.

Hvem er det som bestemmer det? Du, radioresepsjonen eller de som blir fornærmet? 

Nå er innslaget fjernet. Fordi det fornærmet andre. 

Skrevet

Det er en bra ting å gjøre når man har fornærmet andre. 

Dersom man ikke kan ta humor for det det er, humor, så burde man heller se på seg selv heller enn å kritisere andre. Dersom man skal hensynta alles følelser og meninger kan man ikke lage humor av noen ting.

• Liker 2
Skrevet

Hvem er det som bestemmer det? Du, radioresepsjonen eller de som blir fornærmet? 

Nå er innslaget fjernet. Fordi det fornærmet andre. 

Mottaker av et budskap i er i all hovedsak selv ansvarlig for hvordan hen responderer på det. Avsender kan ikke tilpasse budskapet til alle mottakere. Som sagt i posten over her, dersom man skal ta hensyn til alle menneskers meninger og følelser kan man ikke lage humor av noe. Jeg legger også merke til at de som i utgangspunktet ble harselert med ikke har reagert i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

De måtte forstå at dette kom det til å bli bråk av. Hvis ikke er de usedvanlig dumme. Og det er de ikke. 

Da er det i tillegg spekulativt. 

Det er forøvrig ingen tvil om at innlegget er rasistisk. Spørsmålet er om rasismen i det kan tolkes humoristisk. Nei sier de aller fleste som har kommentert dette. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man ikke kan ta humor for det det er, humor, så burde man heller se på seg selv heller enn å kritisere andre. Dersom man skal hensynta alles følelser og meninger kan man ikke lage humor av noen ting.

Ingenting er så vanskelig som humor i disse krenka-tider 

Anonymkode: a0e75...6b6

• Liker 8
Skrevet

Fulgt med de helt siden de startet opp Radioresepsjonen, og før det når Steinar var programleder i p3morgen/Holger Nilsens metode(?), og de andre utgående reportere bl.a. 

Syns dessverre programmet har blitt mer halvhjertet de siste årene. Kjedelige spalter, dårlig rytme generelt i sendingene og det virker som de er mest gira på å bli fortest mulig ferdig og komme seg hjem til kone og barn. 

De var mye morsommere når de var single/barnløs. Alt for mye familiepreik, sånt kjeder hvertfall meg. 

Har sikkert litt å si at de driver mye med TV også nå, tiden strekker vel ikke inn. Likte de helt klart best når de kun var å finne på radio for de spesielt interesserte ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...