AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Del Skrevet 26. februar 2019 Hei! Jeg bor på Østlandet. Her skinner sola, det er 9 varmegrader ute, snøen har for fult begynt å smelte vekk og veiene er tørre. I følge yr er det 1-2 varmegrader på natta. Der jeg kommer til å kjøre er det tørt og ikke noe is.Scooteren er en forholdsvis ny Peugeot Kisbee. At det kanskje blir kaldt er jeg klar over, men det er jo bare å kle seg riktig. Men er det trygt å ta ut scooteren min allerede, eller bør jeg vente ? Anonymkode: f23dd...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Del Skrevet 26. februar 2019 Hva gjør du om du brått kommer til et parti med ishinne på veien? Anonymkode: 2e8f4...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Del Skrevet 26. februar 2019 Pleier ikke å høre på de før 19. april Anonymkode: 4a4dc...f98 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. februar 2019 #4 Del Skrevet 26. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bor på Østlandet. Her skinner sola, det er 9 varmegrader ute, snøen har for fult begynt å smelte vekk og veiene er tørre. I følge yr er det 1-2 varmegrader på natta. Der jeg kommer til å kjøre er det tørt og ikke noe is.Scooteren er en forholdsvis ny Peugeot Kisbee. At det kanskje blir kaldt er jeg klar over, men det er jo bare å kle seg riktig. Men er det trygt å ta ut scooteren min allerede, eller bør jeg vente ? Anonymkode: f23dd...332 Går nok fint, bare vær obs på partier i skyggen og grus i veien. Kjør pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Del Skrevet 26. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier ikke å høre på de før 19. april Anonymkode: 4a4dc...f98 Hahahaha, der tok du meg Anonymkode: f23dd...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå