AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Har dere opplevd personer som kun har ett ansiktutrykk? En jeg kjenner har det, hva kan grunnen være ? Har aldri turt å spørre . Anonymkode: 8c1ad...55c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Er mer sannsynlig at det er du som ikke klarer lese nyansene i ansiktet hans/ hennes. Anonymkode: 72d01...e05 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er mer sannsynlig at det er du som ikke klarer lese nyansene i ansiktet hans/ hennes. Anonymkode: 72d01...e05 Men jeg ser ansiktutrykk hos andre, bare ikke denne personen. Anonymkode: 8c1ad...55c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg ser ansiktutrykk hos andre, bare ikke denne personen. Anonymkode: 8c1ad...55c Fordi han ikke reagerer så mye som andre. Anonymkode: 72d01...e05
SoWhat? Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Har aldri opplevd noen selv, men en veninne datet en som tydeligvis hadde det samme uttrykket hele tiden. Om de snakket, spiste, eller hadde sex. Syns det virker litt creepy. Eller at de kanskje bare er veldig usikre? Husker da jeg var ung og veldig usikker blant ukjente. Jeg fikk alltid høre at jeg så så alvorlig ut. Men det var bare at jeg var anspent. Men jeg lo og smilte jo iblant da, tross alt.
TrekStar Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 On 2/26/2019 at 12:16 PM, AnonymBruker said: Har dere opplevd personer som kun har ett ansiktutrykk? En jeg kjenner har det, hva kan grunnen være ? Har aldri turt å spørre . Anonymkode: 8c1ad...55c Asperger, kanskje?! Det er typisk aspergere. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Jeg hadde en venninde som er slik. Det eneste utrykket hun kunne bruke var å løfte øyenbrynene av og til men det tror jeg (eller vi i gjengen) var ett tics. Hun forsvant fra overflaten når hun ble psykisk syk, ett eller annet arvelig. Anonymkode: d0344...fc4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde en venninde som er slik. Det eneste utrykket hun kunne bruke var å løfte øyenbrynene av og til men det tror jeg (eller vi i gjengen) var ett tics. Hun forsvant fra overflaten når hun ble psykisk syk, ett eller annet arvelig. Anonymkode: d0344...fc4 Så trist for henne. Var det ingen av dere som savnet henne, eller var hun bare "hun rare" som ingen egentlig var lei seg for at bare ble borte? Anonymkode: 6b8d1...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå