Gå til innhold

Personer med et ansiktsutrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd personer som kun har ett ansiktutrykk? En jeg kjenner har det, hva kan grunnen være ? Har aldri turt å spørre .

Anonymkode: 8c1ad...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mer sannsynlig at det er du som ikke klarer lese nyansene i ansiktet hans/ hennes. 

Anonymkode: 72d01...e05

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er mer sannsynlig at det er du som ikke klarer lese nyansene i ansiktet hans/ hennes. 

Men jeg ser ansiktutrykk hos andre, bare ikke denne personen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg ser ansiktutrykk hos andre, bare ikke denne personen.

Fordi han ikke reagerer så mye som andre. 

Skrevet

Har aldri opplevd noen selv, men en veninne datet en som tydeligvis hadde det samme uttrykket hele tiden. Om de snakket, spiste, eller hadde sex. Syns det virker litt creepy. Eller at de kanskje bare er veldig usikre?  Husker da jeg var ung og veldig usikker blant ukjente. Jeg fikk alltid høre at jeg så så alvorlig ut. Men det var bare at jeg var anspent. Men jeg lo og smilte jo iblant da, tross alt. 

Skrevet
On 2/26/2019 at 12:16 PM, AnonymBruker said:

Har dere opplevd personer som kun har ett ansiktutrykk? En jeg kjenner har det, hva kan grunnen være ? Har aldri turt å spørre .

Asperger, kanskje?! Det er typisk aspergere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en venninde som er slik. Det eneste utrykket hun kunne bruke var å løfte øyenbrynene av og til men det tror jeg (eller vi i gjengen) var ett tics. Hun forsvant fra overflaten når hun ble psykisk syk, ett eller annet arvelig. 

Anonymkode: d0344...fc4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde en venninde som er slik. Det eneste utrykket hun kunne bruke var å løfte øyenbrynene av og til men det tror jeg (eller vi i gjengen) var ett tics. Hun forsvant fra overflaten når hun ble psykisk syk, ett eller annet arvelig. 

Anonymkode: d0344...fc4

Så trist for henne.

Var det ingen av dere som savnet henne, eller var hun bare "hun rare" som ingen egentlig var lei seg for at bare ble borte?

Anonymkode: 6b8d1...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...