Hattekrav Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 (endret) Hei, jeg og kjæresten min er hverken religiøse eller med i noe slags forbund. Vi har ikke lyst til å gifte oss i tinghus. Har sett at hvis man melder seg inn i humanetisk forbund og betaler medlemskontingenten kan du avtale vigsel omtrent hvor du vil. Men må man virkelig være medlemmer av forskjellige forbund/religioner for å få gifta seg noe annet sted enn tinghuset? Eller kan man dra med seg en sånn tinghus vigslet ut også? Endret 26. februar 2019 av Hattekrav
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Vi dro med oss tinghus på fjellet, men du må jo finne en som vil da. Anonymkode: 3d991...97d 1
bazinga91 Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 (endret) Vigselsretten er nå overflytta fra tinghus til kommunene så du kan kontakte din lokale kommune for å høre med de 😊 Som regel har de faste dager og tidspunkt de foretar viglser på, men de kan også være fleksible på tid og sted dersom det er ønske for det. Endret 26. februar 2019 av bazinga91 3
Jolene Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Du kan også gifte deg på en ambassade. Det gjorde vi😊 1
Teyla Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 Humanistforbundet (ikke humanetisk forbund) kan viglse omtrent hvor som helst. De er litt mer avslappet kanskje, enn humanetisk, og tror ikke dere trenger å bli medlem. Verdt å sjekke ut 🙂 2
Million Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 (endret) Jeg giftet meg på en ambassade i utlandet. Det passet perfekt for oss. Du har mange å velge mellom, men det er lang kø/ventetid hos de mest populære, som Paris og Roma f.eks. Endret 26. februar 2019 av Million
Hattekrav Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2019 7 minutter siden, Teyla skrev: Humanistforbundet (ikke humanetisk forbund) kan viglse omtrent hvor som helst. De er litt mer avslappet kanskje, enn humanetisk, og tror ikke dere trenger å bli medlem. Verdt å sjekke ut 🙂 Takk for svar, sjekker det ut. 😉 Ser de visstnok har gratis medlemskap hvis det skulle være et krav uansett..
Hattekrav Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2019 5 minutter siden, Million skrev: Jeg giftet meg på en ambassade i utlandet. Det passet perfekt for oss. Du har mange å velge mellom, men det er lang kø/ventetid hos de mest populære, som Paris og Roma f.eks. Så spennende. 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå