Gå til innhold

Er finansiell cuckolding ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså finansiell cuckolding i min verden må være at cucken, som en extra fornedrelse må betale bullen for å knulle kjerringa si. Noe annet kan ikke jeg begripe hva TS mener. 

Anonymkode: a4a02...38d

Ifølge wiki er det ikke det. Leste litt nå.

Det er at den submissive må se på:bevitne at den dominante bruker den submissives penger, midler?? Tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man nyter en annen mann, duh

Anonymkode: a83c2...db5

Maken til manglende konstruktivitet..... Nei.

Skrevet
8 minutter siden, Rotemor skrev:

Ifølge wiki er det ikke det. Leste litt nå.

Det er at den submissive må se på:bevitne at den dominante bruker den submissives penger, midler?? Tror jeg....

:helen:      Takk til en av de mest fornuftige kvinnemenneskene som finnes her inne.

• Liker 1
Skrevet

Så, er det ok?

Skrevet

Sånn hvis det var aktuelt og alle var like mye med synes jeg det blir mest rett om jenta gir meg full velsignelse.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså finansiell cuckolding i min verden må være at cucken, som en extra fornedrelse må betale bullen for å knulle kjerringa si. Noe annet kan ikke jeg begripe hva TS mener. 

Æddabædda for voksne?

Sitat

Et «samtykke» bygget på at noen utnytter den andres underlegenhet/sårbarhet, personlighetsforstyrrelse, manglende kunnskap, umodenhet mv. vil aldri kunne unnskylde verken denne eller andre typer trakassering (forkledd som «dominanselek»).

Takk for innslaget. Men jeg synes det er litt for langt å konkludere med psykisk sykdom. Det er et ordtak som sier at i krig og kjærlighet er alt lov. For meg, sånn i fantasien er det kanskje kult og av og til får noen mer uttelling enn andre. Så siden alt vil ha konsekvenser noe som igjen vil slå tilbake på egen samvittighet så er det litt i grenseland. Jeg tar full avstand fra overgrep men jeg synes at den som er med på leken må tåle steken samtidig som at det skal være artig for alle involverte.

Men jeg tror akkurat dette skjer uansett uten samtykke. Utroskap plus samlivsbrudd og økonomisk fordeling. Så det er jo bedre at det skjer med samtykke fra alle involverte selv om medaljen vil kunne ha en bakside.

Dessuten er ikke en aktivitet eller et objekt en fetisj uten videre. Så ikke-fetisjister vil også kunne gjøre det samme. 

Skrevet

Oldingkuk er godt! 

Anonymkode: 58769...868

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oldingkuk er godt! 

Uh, så de unge skal være cucks? Tja... :tanpuss:jo mere vi er sammen...

Skrevet

Er finansiell cuckholdning det samme som fellesøkonomi?

Anonymkode: eeec5...b52

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er finansiell cuckholdning det samme som fellesøkonomi?

Anonymkode: eeec5...b52

Vet ikke, men som selvlært kverulant, mener jeg at penger og sex(kall det gjerne gjensidig Utbytte)  er nøkkelen til TS underlige start på dette meningsløse tidfordrivet som sosiale media er.  😸

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men som selvlært kverulant, mener jeg at penger og sex(kall det gjerne gjensidig Utbytte)  er nøkkelen til TS underlige start på dette meningsløse tidfordrivet som sosiale media er.  😸

Jeg har en samvittighet og må jo spørre. De som fantaserer om dette vet kanskje ikke at virkeligheta blir å være litt annerledes mens jeg og dama hygger oss.

Skrevet
På 26.2.2019 den 14.40, AnonymBruker skrev:

Er du han eller henne?

Anonymkode: 4106e...d4c

Er det relevant?

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...