Gå til innhold

Vin og kåthet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, desperate, fulle og innspåslitne menn tenner meg ikke.

Anonymkode: 3be71...110

Nei, men de har vel pusset opp litt hos deg. Skaffet deg en vaskemaskin, reparert noe? Bare for å ta til takke med den varmen dosetet gir ettet at du har sittet der. Desperate menn lar seg fort utnytte av opurtunistiske kvinner 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer said:

Nei, men de har vel pusset opp litt hos deg. Skaffet deg en vaskemaskin, reparert noe? Bare for å ta til takke med den varmen dosetet gir ettet at du har sittet der. Desperate menn lar seg fort utnytte av opurtunistiske kvinner 😊

Herregud!!! :dry:

Anonymkode: 582e6...18a

• Liker 2
Skrevet

Pusset opp litt hos meg?

Skaffet meg vaskemaskin?

Reparert noe? 

Snakket ikke vi om fulle, desperate og innpåslitne menn?

Tror du virkelig at jeg med jevne mellomrom har drita karer hjemme hos meg som fikser ting?

Har du drukket kanskje?

Jeg fikser absolutt alt selv, trenger ikke en mann til noen av de tingene du nevnte. 

Ha ha nå fikk jeg meg en god latter!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Luciddreamer skrev:

"Det varme dosetet"   .......    👍 😂😂       You saved my day.......

Anonymkode: a6d96...ad2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Kvinner har utnyttet despersjon siden tidenes morgen, finnes flere måter å utnytte menn andre en seksuelle.. tjenester osv. Er ikke lenge siden jeg så en episode på tv om ei som søkte en handymann, han måtte kunne pusse opp hus, fikse ting, bygge ting osv. Det var enedte kvalitetene hun lette etter. 

Skal ikke lenger en til min mor som hele tiden hadde bailere, hun fikk vaskemaskiner, ferieturer og middager uten å gi noe tilbake annet en "vennskap" ekte luremus. Det var noe lignende jeg også kalte henne i en alder av 13 år. 

Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer skrev:

Kvinner har utnyttet despersjon siden tidenes morgen, finnes flere måter å utnytte menn andre en seksuelle.. tjenester osv. Er ikke lenge siden jeg så en episode på tv om ei som søkte en handymann, han måtte kunne pusse opp hus, fikse ting, bygge ting osv. Det var enedte kvalitetene hun lette etter. 

Skal ikke lenger en til min mor som hele tiden hadde bailere, hun fikk vaskemaskiner, ferieturer og middager uten å gi noe tilbake annet en "vennskap" ekte luremus. Det var noe lignende jeg også kalte henne i en alder av 13 år. 

Så det er fra en dårlig mor alt kvinnehatet ditt kommer ifra?

Anonymkode: a11e1...801

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pusset opp litt hos meg?

Skaffet meg vaskemaskin?

Reparert noe? 

Snakket ikke vi om fulle, desperate og innpåslitne menn?

Tror du virkelig at jeg med jevne mellomrom har drita karer hjemme hos meg som fikser ting?

Har du drukket kanskje?

Jeg fikser absolutt alt selv, trenger ikke en mann til noen av de tingene du nevnte. 

Ha ha nå fikk jeg meg en god latter!

Så bra, det er sagt for å provosere. Med en selvfølge at folk kan le av det, men det er også et snev av sannhet i det, som sagt! A mor var ikke god.. 

Skrevet
Akkurat nå, Luciddreamer skrev:

Det du egentlig sier er at dersom en mann gir en kvinne vaskemaskiner, ferieturer og middager - er hun pliktig til å ha samleie med den som ga det?

Ikke bare viser du her at dette tydelig er bitterhet og frustrasjon for din mor, men du mener faktisk sjokkerende nok også at din EGEN mor burde prostituert seg for tingene hun fikk!

Vilt!

Kanskje snakke med en psykolog om traumene dine?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det er fra en dårlig mor alt kvinnehatet ditt kommer ifra?

Anonymkode: a11e1...801

Hater ikke alle kvinner, men det var en god analyse. Litt Ted Bundy light her jeg sitter.. 

Skrevet
1 minutt siden, Luciddreamer skrev:

Hater ikke alle kvinner, men det var en god analyse. Litt Ted Bundy light her jeg sitter.. 

Ted Bundy var smart..

Skrevet
2 minutter siden, Luciddreamer said:

Så bra, det er sagt for å provosere. Med en selvfølge at folk kan le av det, men det er også et snev av sannhet i det, som sagt! A mor var ikke god.. 

Hvorfor føler du trang til å provosere?

Et omskrevet ordtak: På min mor kjenner jeg andre kvinner.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En avhengighet skapende kombinasjon kjent for de fleste som jobber med rusbehandling. Vin og cannabis er to rusmidler som kan gi utfordringer. Hvorfor? De er stemningsskapere. Håper du kan nyte sex uten. Øvelse gjør mester.

Anonymkode: 5e788...d86

Hva betyr det å jobbe med rusbehandling? Er det de samme som jobber med rusbehandling idag som var de som jobbet med homoseksuelle behandlinger på 70 og 80 tallet? Behandling i overtro?

Forstår ikke mennesker som jobber med rusbehandling at den eneste personen du kan klare å endre, -er deg selv?

Kan ikke du med dine egne ord forklare hvorfor du mener at det er et problem at en blir kåt av rødvin?

Fortell?

Er det fordi rødvin er en stemningsskaper? Er det å lese en bok en stemningsskaper? Hva med å spise fisk for å bli kåt er det også et problem eller er det bare rødvinen som er problem i følge deg, - rusbehandler?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du egentlig sier er at dersom en mann gir en kvinne vaskemaskiner, ferieturer og middager - er hun pliktig til å ha samleie med den som ga det?

Ikke bare viser du her at dette tydelig er bitterhet og frustrasjon for din mor, men du mener faktisk sjokkerende nok også at din EGEN mor burde prostituert seg for tingene hun fikk!

Vilt!

Kanskje snakke med en psykolog om traumene dine?

Typisk feministisk logikk, hvor all logisk naturlig dynamikk kasted på sjøen. Viste du at det første du tenker når du møter et nytt individ er om du kan reprodusere deg med vedkommende eller ikke? Du fornekter vel det etter streben i å berike deg selv på bekostning av urmannen. MENN OG KVINNER KAN IKKE VÆRE NÆRE VENNER, uten underliggende undertrykt seksualitet. Vi er fortsatt en del av dyreriket. Det du beskriver er utnyttelse av et annet individ. Og sex er ikke så ekkelt at man trenger å prostituere seg for å ha det. Moren min kunne eid litt stolthet og takket nei.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ted Bundy var smart..

Var ikke Ted Bundy jeg mente, mente han andre. Og vi drar ikke den lenger.. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor føler du trang til å provosere?

Et omskrevet ordtak: På min mor kjenner jeg andre kvinner.

Det er kanskje et godt ordtak. Derfor handler det om å være et bedre forbilde for deres sønner, en det min mor var. Vi har et ok forhold i dag. Men hun er den jenta som aldri ble voksen..

Skrevet

«MENN OG KVINNER KAN IKKE VÆRE NÆRE VENNER, uten underliggende undertrykt seksualitet»

Kan du vise til kilder?

Jeg har nære venner av motsatt kjønn, aldri tenkt en eneste underliggende undertrykt seksualitetaktig tanke!

Skrevet
55 minutter siden, liten og god skrev:

Tror det gikk litt fort i svingen der, gitt! :) 

Anonymkode: 468b3...1ef

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«MENN OG KVINNER KAN IKKE VÆRE NÆRE VENNER, uten underliggende undertrykt seksualitet»

Kan du vise til kilder?

Jeg har nære venner av motsatt kjønn, aldri tenkt en eneste underliggende undertrykt seksualitetaktig tanke!

Hei, det finnes sikkert masse forskning som underbygger den påstanden. Nå er ikke jeg så opptatt av om det er avhengig av seksualitet eller ikke, men å underbygge at kvinner og men ikke kan være nære venner. Her er en artikkel som underbygger påstanden: https://www.google.com/url?sa=i&source=undefined&cd=&ved=0ahUKEwj2hM6A6tngAhVQ06YKHSd6B74QzPwBCAM&url=https%3A%2F%2Fwww.telegraph.co.uk%2Fwomen%2Flife%2Fmen-women-can-never-friends-sex-has-nothing-do%2F&psig=AOvVaw317lt9hEz6m-TxjOl_dr85&ust=1551285244406157

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til kilder?

Her er en som underbygger hele påstanden: https://www.medicaldaily.com/platonic-love-men-and-women-just-friends-382135

At de kan være venner i en begrenset periode i noen tilfeller skal jeg si meg enig i. Men naturlig nok vil man falle fra. Det er for mange hindringer. 

Skrevet (endret)
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du vise til kilder?

Det er jo en artig sak at du også er kvinnen i dette vennskapet. Det blir litt som vitsen "Hjernen er det viktigste organet i kroppen i følge hjernen" altså er du totalt biased i dette spørsmålet. Og jeg som mann vet at jeg lett kunne ønske jeg kunne ligget med mange av mine tidligere venninnener. 

Jeg utfordrer deg til å spørre dine mannlige venner om de vil ligge med deg. Bli overasket. 😘

Endret av Luciddreamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...