AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Daten min har et problem... som er mest mitt problem, ettersom det er jeg som plages med det. Altså: Vi har datet i 3 uker, og den siste uken har han overnattet hos meg hver natt. Hver morgen denne uken har det vært vått i kjøkkenskapet under oppvaskkummen, og jeg mistenkte at Baltus min kjære hannkatt hadde urinert i kjøkkenskapet ettersom Baltus-skatten min ofte urinerer på feile steder når det er fremmede i hus (og dette bruker å gå over når Baltus blir trygg på den fremmede). MEN det jeg ikke visste, var at daten min har den uvanen at han går i søvne. Dette er i og for seg ikke noe problem- men saken er at jeg forrige natt var oppe for å ta meg et glass vann på kjøkkenet og da så jeg daten sto og slo lens inni dette kjøkkenskapet. Jeg ble bare stående å måpe og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Og nå vet jeg ikke hvordan jeg kan ta det opp med han og få en løsning på dette? HJELP! Anonymkode: 696a0...ca5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Jeg har også fryktelig dårlig samvittighet for at jeg har kjeftet på min kjære Baltus for dette Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen? Anonymkode: 696a0...ca5
TrollHunter Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Stakkars Baltus! Gi han våtmat flere ganger om dagen fremover og mye kos, så tilgir han deg nok! 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Dakar Baltus. La han ta igjen på daten din med klørne sine. Anonymkode: 9e5cb...cb3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Med tanke på hvor mange trolletråder som har vært opprettet den siste timen så mistenker jeg denne som et litt "bedre" forsøk på det siden de andre trådene failet bigtime. Personer som går i søvne kan få hjelp av profesjonelle, eller så får du sette bleie på han da! Anonymkode: f7b5c...82c 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 1. Hvordan tror du katten din skulle ha klart å tisse inni kjøleskapet? 2. Du oppdaget at daten din runka inni kjøleskspet ditt... 3. Dette er en tulletråd. Anonymkode: 2dbff...939 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Hvordan tror du katten din skulle ha klart å tisse inni kjøleskapet? 2. Du oppdaget at daten din runka inni kjøleskspet ditt... 1. Baltus er smart og han kommer seg inn i kjøkkenskapene lett som bare det. Noen ganger finner jeg han ligggende inni dette (doble) kjøkkenskapet, og da koser han seg inntil varmtvannstanken som står i skapet. 2. Nei daten urinerte i dette kjøkkenskapet. Anonymkode: 696a0...ca5
282_NaughtySpark Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: 1. Baltus er smart og han kommer seg inn i kjøkkenskapene lett som bare det. Noen ganger finner jeg han ligggende inni dette (doble) kjøkkenskapet, og da koser han seg inntil varmtvannstanken som står i skapet. 2. Nei daten urinerte i dette kjøkkenskapet. Anonymkode: 696a0...ca5 Anonymkoden din ble veldig morsom... Passende, kan man vel kanskje si... 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 9 minutter siden, TrollHunter skrev: Stakkars Baltus! Gi han våtmat flere ganger om dagen fremover og mye kos, så tilgir han deg nok! Takk for råd! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personer som går i søvne kan få hjelp av profesjonelle Takk for råd! Da må jeg ta det opp med han da. Men det blir vanskelig å snakke med han om det. Hva skal jeg si til han? Anonymkode: 696a0...ca5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, 282_NaughtySpark skrev: Anonymkoden din ble veldig morsom... Passende, kan man vel kanskje si... Hva er det i koden som passer? Anonymkode: 696a0...ca5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Baltus er smart og han kommer seg inn i kjøkkenskapene lett som bare det. Noen ganger finner jeg han ligggende inni dette (doble) kjøkkenskapet, og da koser han seg inntil varmtvannstanken som står i skapet. 2. Nei daten urinerte i dette kjøkkenskapet. Anonymkode: 696a0...ca5 Okey, så du har liksom 2 vesner hjemme hos deg som pisser i kjøkkenskapene dine ? Gratulerer da... da får du sette lås på skapene. Anonymkode: 2dbff...939 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Skrevet 26. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okey, så du har liksom 2 vesner hjemme hos deg som pisser i kjøkkenskapene dine ? Gratulerer da... da får du sette lås på skapene. Anonymkode: 2dbff...939 Takk! Det var en god ide Anonymkode: 696a0...ca5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #13 Skrevet 26. februar 2019 11 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev: Anonymkoden din ble veldig morsom... Passende, kan man vel kanskje si... Kan du forklare hvordan koden ble morsom? Er der ca5 du tenker på? Anonymkode: 696a0...ca5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #14 Skrevet 26. februar 2019 Åh herregud. Gå og legg deg ts. Du er ikke morsom. Anonymkode: 555a5...383
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå