AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Hvis jeg forteller at penisen er under gjennomsnittet i første date, vil det i så fall også bli siste date mellom oss? 😍 Anonymkode: 8dfbb...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Hvorfor i allverden skal du fortelle det ? Jeg hadde ihvertfall ikke giddet, menn med lav selvtilitt tenner meg ikke. Anonymkode: 65c13...d19 7
Apekatten Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Er vel på tide å legge seg nå, er det ikke? 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i allverden skal du fortelle det ? Jeg hadde ihvertfall ikke giddet, menn med lav selvtilitt tenner meg ikke. Anonymkode: 65c13...d19 Hva har dette med selvtillit å gjøre? Anonymkode: 8dfbb...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg forteller at penisen er under gjennomsnittet i første date, vil det i så fall også bli siste date mellom oss? 😍 Anonymkode: 8dfbb...fb7 Du vet at det finnes egne nettsider og grupper for folk med fetish for liten penis, eller...? Du trenger ikke fiske her, prøv Fetlife i første omgang, spør på liten penis-gruppene der, så kan det til og med hende de gidder henvise deg videre, til de virkelig spesielt interesserte, hvis de ikke dekker dine behov. Anonymkode: 48810...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med selvtillit å gjøre? Anonymkode: 8dfbb...fb7 Du har behov for å få bekreftelse fra daten din og oss her på kg at penisen din er bra nok. Anonymkode: 65c13...d19 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at det finnes egne nettsider og grupper for folk med fetish for liten penis, eller...? Du trenger ikke fiske her, prøv Fetlife i første omgang, spør på liten penis-gruppene der, så kan det til og med hende de gidder henvise deg videre, til de virkelig spesielt interesserte, hvis de ikke dekker dine behov. Anonymkode: 48810...e3a Det er ikke den lille penisen de har fetisj for, men generell ydmykelse og nedverdigelse og i det tilfellet over hvor stakkarslig det er å ha liten penis. Ingen damer LIKER faktisk en liten penis men det er noen som liker å nedverdige, sånn som mange menn nedverdiger kvinner seksuelt. Anonymkode: e8a60...52c 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke den lille penisen de har fetisj for, men generell ydmykelse og nedverdigelse og i det tilfellet over hvor stakkarslig det er å ha liten penis. Ingen damer LIKER faktisk en liten penis men det er noen som liker å nedverdige, sånn som mange menn nedverdiger kvinner seksuelt. Anonymkode: e8a60...52c Jepp, helt enig, og denne personen har fisket etter at folk skal ydmyke han for hans lille penis i det som føles om ukesvis nå, har startet tråder i hytt og pine, hvor han fisker etter at folk skal gjøre narr av han for det. Det er ikke noe problem det altså, hver sin smak, men det er noe med det å velge sitt publikum..... Anonymkode: 48810...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 Forsøker igjen, jeg. Var endel morgensure når jeg åpnet tråden. 😕 Anonymkode: 8dfbb...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Skrevet 26. februar 2019 Hvis du snakker om tissen din på første date så blir det også siste date. Dette helt uavhengig av form og størrelse. Ingen vil ha en mann som er så jævla sexfiksert at han sitter og prater om pikken sin til noen han akkurat har møtt! Anonymkode: c2257...f91 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå