AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Del Skrevet 25. februar 2019 Kjøpte snøscooter veldig spontant forrige uke. Jeg bor litt landlig til og tenkte at jeg kunne kjøre litt rundt ved der jeg bor, på jorder, på hytta og på fjellet. MEN etter et google søk ser jeg jo at man kan egentlig ikke kjøre snøscooter noen steder?????????? Hva er vitsen da?????????? Jeg eier ikke egen tomt, bare leier så jeg kan jo ikke kjøre hjemme heller..... Etter å ha søkt litt rundt på nettet fant jeg ut at det finnes snøscooterbaner rundt om i landet, men ingen i mitt område.... FINNES DET ET SMUTTHULL???? Jeg tenker ikke å grisekjøre, men heller koseturer med grilling osv... Anonymkode: 2dd40...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. februar 2019 #2 Del Skrevet 25. februar 2019 Sverige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 25. februar 2019 #3 Del Skrevet 25. februar 2019 Det finnes scooterleder i Norge også nå. Du må finne ut av om det er noe i nærheten av der du bor. Men, det er neppe fritt fram å kjøre for det, du må nok betale en liten avgift for å kunne kjøre fritt. Det koster faktisk en del å tilrettelegge for lovlig fritidskjøring i utmark. Trasène blir gjerne lagt i gater der det går kraftlinjer, eller i utkanten av jorder når grunneier har gitt tillatelse. Loven for motorferdesel i utmark er veldig streng, det ene smutthullet du kan bruke er å kjøre på dyrka mark, om du får lov av grunneier. Ellers er det totalforbud, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er ikke "koseturer" sånn som det bråker. Anonymkode: ee930...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 26. februar 2019 #5 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke "koseturer" sånn som det bråker. Anonymkode: ee930...2b7 Scooter med 4-takt motor kan kjøre 10meter bak deg, uten at du legger merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Del Skrevet 26. februar 2019 Enkelt googlesøk http://www.snoscooter.no/her-kan-du-kjore-snoscooter-i-vinter/ Anonymkode: 00ac7...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå