Gjest Virker ikke Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 I dag da jeg slo på data'n så er den helt skrullete. Når jeg f.eks. leser avisen, så plutselig "henger" den. Jeg kan ikke skrolle nedover, klikke tilbake eller noe. Jeg har brannmuren på og for lenge siden fikk jeg hjelp av support til å innstallere virusprogram, så jeg har dette. Det kan vel ikke forsvinne? Når jeg søker på virusprogrammet, så finner jeg det ikke, men det kommer en boks som sier at det er ikke alle virusprogrammene windows finner. Bare på dette lille jeg har skrevet her, så har den hengt seg opp tre ganger! Hva kan dette være? Hva kan jeg gjøre?
Cronos Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Har du nok ledig plass på C? Har startsiden din forandret seg? Har du fått mange nye, rare ikoner på skrivebordet?
Gjest Virker ikke Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Har samme startsiden og har ikke fåt nye ikoner på skrivebordet.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Last ned Ad-aware og scan pc'n med dette programmet først. Har du "live update" på virusprogrammet? Hvis ikke har du kanskje helt utdaterte virusdefinisjoner - og da hjelper ikke virusprogram stort. Ad-aware finner du her:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå