AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Kan dere ramse opp alle deres graviditetssymptomer?😅🤩  Anonymkode: 9a3eb...f92
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Uteblitt mens var det første tydelige symptomet jeg hadde - mer typiske ting som kvalme og trøtthet kom først rundt uke 6-7. Symptomer jeg tolket som mulig graviditet hver måned men stort sett viste seg å være pms inkluderte ømme pupper og lett oppblåst. 😂 Lett å innbille seg / overtolke ting når man håper veldig 😜 Anonymkode: 42ec3...800
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Ømme pupper kom 5+0 (over natta) og det føles annerledes enn pms. Puppene er ordentlig såre særlig i sidene mot armen og niplene er vonde. Jeg blir uggen hvis jeg ikke spiser ofte nok og ellers føler jeg meg bare litt ekstra trøtt. Jeg er 5+5 idag Anonymkode: a1e2e...b55
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Første svangerskap: ømme pupper og følelsen av at noe var annerledes i kroppen et par dager før mensen skulle komme. "visste" at jeg var gravid. Kondisen forsvant også raskt. Kvalmen kom først i midten av uke 6. Ellers kjente jeg lite til å være gravid. Andre svangerskap: samme følelsen av annerledeshet, vissheten om å være gravid. Den har jeg ikke hatt utenom når jeg er gravid. Sårt underliv etter sex (hormonelt) og en følelse av kvalme som satt øverst i halsen kvelden før jeg testa. Testa positivt i uke 3+4. Kjente igjen stikking i livmora i uke 4 og puppene vokste fort. Lett kvalm fra dagen før positiv test og ekstrem svangerskapskvalme fra halvveis i uke 4. Alt var mye tydeligere i svangerskap nummer to. Anonymkode: 0a80f...da3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Glem ømme pupper, tenk smertefulle pupper. Andpustenhet, neseblod, ingen kviser, håret ble ikke fett lenger, høyere hvilepuls, murringer, puppene så ut som t-banekart. Anonymkode: 0e315...6f9
Anjatapinjata Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 Jeg var kvalm 4dager før ikm og hadde tannspreng og hodepine. Kjentes ut som jeg hadde flere tenner i kjeften enn hva det er plass til. Ellers var det vanlige symptomer som jeg har før ikm. Ømme pupper, oppblÃ¥st og søtsug. Testet 5dager etter ikm og den ble positiv før jeg var ferdig Ã¥ tisse pÃ¥ testen.Â
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 Murringer og små stikkinger i magen Ømme pupper Hetetokter Humørsvinginger Rundt 5 dager før ikm var dette symptomene jeg hadde  Anonymkode: 246ee...3d1
Million Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Det første tegnet var jo typisk; uteblitt mens. Testet med CB graviditetstest den dagen mensen skulle kommet. Jeg var overrasket, fordi jeg hadde jo sÃ¥nne mens-murringer, som tydet pÃ¥ at mensen skulle komme nÃ¥r som helst. Mens-murringer er et annet symptom. De fortsatte en god stund, og det virket hele tiden som om mensen skulle komme. Noen ganger var det nesten mens-smerter ogsÃ¥, ikke bare murringer. Husker ikke eksakt nÃ¥r kvalmen kom, men den dukket opp over natta. Kanskje i uke 5 eller 6, altsÃ¥ en til to uker etter at jeg tok testen. Â
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 Uteblitt mens, alltid oversikt over når mensen kommer. Men i begge svangerskap så glemte jeg at den skulle komme den dagen. Så testet ikke før uke 7-8. Etter testen så kom mensmurringer og kvalmen i uke 9 som fortsatte til uke 30. Med første så ble ikke brystene ømme før uke 13-14... Anonymkode: 44ee4...f86
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Skrevet 26. februar 2019 Uteblitt mens. Jeg hadde også en rar følelse i kroppen, jeg "visste" at jeg var gravid. Men etter å ha prøvd i flere år så turte jeg ikke å stole på den følelsen. Ekstremt ømme pupper, de vokste og ble merkbart større på noen få dager, dritvondt. Mens-murringer, de kom og gikk gjennom første halvdelen av svangerskapet. I løpet av noen få uker så fikk jeg høy puls, småkvalm, hodepine og den evinnelige tette nesa. Anonymkode: 43db9...3f1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 Allerede før forventet mens kom kvalme, smertefullt ømme brystvorter, hoven livmorhals og kviser på skuldre og bryst. En uke senere kom fettete hår, men det ga seg heldigvis etter noen uker. Brystvortene ble også bedre etter noen uker. Med økende kvalme sank energinivåene, og jeg begynte å trenge mer søvn. Nå, i uke 11, ser skuldrene mine verre ut enn i min verste kviseperiode i tenårene, og jeg håper desperat at kvalmen snart blir bedre. Det begynner å bli litt trangt nederst i magen, slik at jeg har fått litt buling jeg ikke hadde før. De andre plagsomme symptomene har dempet seg. Anonymkode: 677ed...c14
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Skrevet 26. februar 2019 Uke 3-4: Mer EL-smerter enn vanlig. Varte i frem til positiv test. Ingen PMS før mensen skulle komme. Ømme bryster (har jeg alltid før mensen, men denne gangen varte det mye lengre). Anonymkode: 74ac7...e0f
venus_ Skrevet 26. februar 2019 #13 Skrevet 26. februar 2019 Fikk øresus 1 uke før positiv test, aner ikke om dette hadde noe med graviditeten å gjøre. Deretter ømme bryst og vanvittig trøtt og sliten ca tre dager før positiv test. Var det siste som gjorde at jeg mistenkte graviditet og testet derfor positivt 13 dpo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå