AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Hvilken lukt er deres favoritt? Sluttet med det i 2012 på grunn av barn med eksem, av hensyn til miljøet og fordi det var styrete å rense maskinen før hver gang jeg skulle vaske yttertøy eller annet som ikke tåler skyllemiddel. Men dessverre så savner jeg lukten fortsatt. Den gode lukten som fyller huset når nyvasket tøy henges opp, og at sengetøyet luktet annet enn tørketrommel... Anonymkode: 81c3b...721
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Elsker skyllemiddel! Favoritten min er Comfort sommerfrisk. Lukter så deilig og friskt. Anonymkode: f9c1d...7c5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Jeg bruker ikke, men naboen to hus bortenfor bruker. Kjenner lukta hver dag hele sommeren... Anonymkode: 6855f...e2f 15
Gjest Gagaen Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Har aldri brukt og hater den søte kvalme lukta av det .
SoWhat? Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Bruker det kun til ull og litt annet. Aldri ellers. Syns det lukter mer enn godt nok av nyvasket med vaskepulver. Beste er at vi har tørkemuligheter utendørs med tak over. Er det noe som er bedre enn å legge seg i ei nyoppredd seng med lukten av rent, og frisk luft? Da sover en godt 🙂 Men som sagt, ull og andre stoffer som bør myknes bruker jeg ikke noe fast. Lukten jeg liker der og da når jeg må kjøpe nytt. Tror en med likt av grønne epler var av de jeg liker best. Husker ikke navn og merke.
miniomelett Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 Bruker den der blå flasken som liksom skal fjerne lukt (?) lol. Den pleier være mye billigere enn de andre typene, og så lukter den ikke så søtt - men mer som frisk sports-såpe ellernoe. Likte også den med kokos, men den luktet bedre i flaska enn blandet med vaskemidde.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 Bruker neutral, kun litt på klær for å gjøre dem litt mykere og litt mindre statisk. Anonymkode: bd47c...b69
Jytte Skrevet 25. februar 2019 #8 Skrevet 25. februar 2019 Nei. Bruker milo på ullvask. Som skyllemiddel på tepper en skvett med eddik. Er forsiktig med å bruke vaskemidler, heller for lite enn for mye. 3
Gjest Blondie65 Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker neutral, kun litt på klær for å gjøre dem litt mykere og litt mindre statisk. Anonymkode: bd47c...b69 Jeg også. Den der kvalme syntetiske lukten av skyllemiddel er ikke noe for meg.
Muskath Skrevet 25. februar 2019 #11 Skrevet 25. februar 2019 Har aldri brukt det og kommer ikke til å bruke det. 4
Million Skrevet 25. februar 2019 #12 Skrevet 25. februar 2019 (endret) Jeg bruker Comfort Fresh Tech, den blå flasken. Bare en liten skvett da, ikke mye i skyllemiddelkammeret på maskinen. (Bruker det ikke på håndklær, de tromles. Noen ganger en ørliten skvett hvis det er vinter, for da er luften så tørr at håndklærne kan knitre av elektrisitet når man tar i dem, uten skyllemiddelet) Endret 28. februar 2019 av Million 1
Gjest Krampus Skrevet 25. februar 2019 #13 Skrevet 25. februar 2019 Klarer ikke lukten av skyllemiddel, bruker bare Neutral vaskemiddel og skyllemiddel bortsett fra ull. Ull har det visst best med milo.
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2019 #16 Skrevet 25. februar 2019 Bruker litt forskjellig men ofte fra Softlan da de ofte er billigere, har en i gullfarge nå og den lilla. Begge lukter godt. Bruker den blå og grønne også. Prøver å ikke bruke så mye men blir som regel en kort til en full vask.
dillyduzit Skrevet 25. februar 2019 #17 Skrevet 25. februar 2019 Bruker den blå fra softlan, bruker ikke så mye men liker lukten, bruker det hovedsakelig for å kjøre håndklær og sengetøy mindre stivt og statisk. Kun den blå eller fra neutral, alle andre er som gift. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #18 Skrevet 25. februar 2019 Aldri, og for meg er det ufattelig at noen orker den kvalme kunstige lukten. Anonymkode: 25bcc...188 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #19 Skrevet 25. februar 2019 Jeg bruker den blå fra Softlan, det er den eneste jeg liker. Bruker den på sengetøy og håndklær. Anonymkode: bbac5...5d2
Cata Skrevet 25. februar 2019 #20 Skrevet 25. februar 2019 Bruker bittelitt av Durance skyllemiddel med lavendel når jeg vasker sengetøy og håndklær. Siden jeg ikke har mulighet til å tørke det utendørs så vil jeg ha litt duft i det. Bruker ikke skyllemiddel til andre ting. Klær vil jeg skal dufte minst mulig (dvs. ikke i det hele tatt). Prøvde Softlan en gang for mange år siden. Det tok meg tre nye vasker uten skyllemiddel før jeg fikk vekk lukten. Fysj! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå