Gå til innhold

Hvordan etablere midlertidig forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ryddig, sympatisk og ærlig mann som er litt lei av å lete etter den store kjærligheten. Nå ønsker jeg meg et midlertidig forhold som gjerne kan begrense seg til kun sex. Tinder er jo en naturlig arena, men hvordan bør jeg gå fram for å formidle hva jeg er ute etter uten å framstå som en typisk player? Jeg tenker at mange fort mister interessen hvis jeg er for direkte, men samtidig er det jo uredelig å vente for lenge. Jeg vil heller ikke skrive det i bio-teksten ettersom jeg ikke vil at venner og bekjente skal lese det. Noen synspunkter på dette?

Anonymkode: 60658...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De samme hintene du eventuelt gir til de du søker å tiltrekke vil venner og kjente også kunne lese. Muligheten du da har igjen er å legge bilder hvor du ikke kan kjennes igjen.

Har testet litt på det selv, la da ut bilde som viste kropp med delvis skjult ansikt. Hadde også en tekst hvor jeg hintet litt. Så er det bare å like i vei og håpe noen biter.

Det funket helt greit, er damer som også primært søker sex. Men neste alle jeg kom i kontakt med var i etablerte forhold, med lite eller dårlig sex, som de ikke ønsket seg ut av selv om de ønsket sex med en annen.

Men som mann, å håpe at en singel jente ønsker seg bare en fast sexvenn, å håpe på treff på Tinder, da bør du være usedvanlig kjekk (og da vil jo venner og bekjent som du er redd for også kjenne deg igjen). Er nok sidesprang / elsker-på-si kategorien som er mest sannsynlig.

Anonymkode: b76e1...7bd

• Liker 3
Skrevet

Er du mann eller dame? Jeg foretrekker at man sier det rett ut og har god erfaring med både å gjøre det og lese det. 
Sier iløpet av de første meldingene "Hva er du ute etter her da?" så svarer den andre og man svarer ærlig tilbake. Vil man det samme så flott, da kan man chatte videre og bli kjent for å møtes :) Istedet for å kaste bort tid på å chatte og møtes og egentlig ikke være ute etter det samme, eller at mye misforståelser og drama skal oppstå

Anonymkode: 2846c...a0f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, av årsakene du nevner tenker jeg det er best å ikke skrive noe i bio, men heller ta det på chat.

Endret av epsilon
Skrevet

Evt. oppsøk andre nettsamfunn der det er mer diskresjon og større aksept for at man bare leter etter en "søndagskjæreste". Etter flere måneder på Tinder hvor det nærmest kun var ytterpunkter mellom de som ville ha langvarig forhold og de som bare var ute etter engangsligg oppsøkte jeg arena der det var mer stuerent å skrive at man ville ha fast liggepartner, fikk napp etter bare noen dager og det fungerer veldig bra. 

Anonymkode: e5943...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...