Gå til innhold

Bananer

Fremhevede innlegg

Gjest LouiseCD
Skrevet (endret)
På 26.2.2019 den 5.49, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste sier hun brukte banan flere ganger når hun var yngre (men voksen) IG var kåt og ikke hadde tilgang på kuk. Hun har aldri selv kjøpt dildo. 

Jeg digger det! Hun prøvde en agurk sammen med meg. Varmet den opp, tok på kondom og brukte masse varm glidekrem og var forsiktig. Den var stor og hun kom mye.  Veldig sexy...

Anonymkode: c54ca...493

Agurk med kondom funker jo kjempegodt , da. Tenk at de selger dildoer på Rema og Rimi !  Bra utvalg i størrelser har de også.:)

1537554561310-Vice-Tonic1568.jpeg

Endret av LouiseCD
Glemte illustrasjon
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, LouiseCD skrev:

Agurk med kondom funker jo kjempegodt , da. Tenk at de selger dildoer på Rema og Rimi !  Bra utvalg i størrelser har de også.:)

😍

Anonymkode: 519a2...085

Gjest LouiseCD
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😍

Bare prøv :-)

Skrevet
Akkurat nå, LouiseCD skrev:

Bare prøv :-)

Agurkene virker litt grove, syns jeg.  😆

Gjest Paramount
Skrevet
På 26.2.2019 den 8.24, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt en «lek» i utlandet på tur hvor hun diskret leter etter en agurk med perfekt passform og størrelse til sex. Jeg ser på litt avstand. Gjør meg kjempekåt. Kan ikke unngå å tenke på sex når en kvinne vurderer agurker. 90 % tenker nok bare matlaging, men delen av hjernen som tenker sex vinner alltid i slike situasjoner 😊

Anonymkode: c54ca...493

Fin idé, Vi kjøpte ofte ny dildo i utlandet. Å være med henne og lete i butikkhyllene, og betale til han i kassen, ga et lite kick for oss begge. Et uskyldig erotisk spill på en måte. Tor ikke tankene og fantasiene til han i kassen stod helt stille når han så hva slike deilige kunder lette etter..(tenker på henne selvsagt 😉)

Gjest LouiseCD
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Agurkene virker litt grove, syns jeg.  😆

Finnes jo i mange størrelser....+ bruke masse glid og god tid 😉

Skrevet
1 minutt siden, LouiseCD skrev:

Finnes jo i mange størrelser....+ bruke masse glid og god tid 😉

Takk for tipset! 😍 I børsfall har en jo sylteagurker.  😍

Skrevet
1 time siden, LouiseCD skrev:

1537554561310-Vice-Tonic1568.jpeg

Dama mi har brukt en del agurk og squash. Deilig å runke mens jeg ser henne bruke den, og når hun tar av kondomen etter bruk så får jeg spise agurken. Så er både deilig og sundt. 5 om dagen😅

Anonymkode: 047e4...337

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama mi har brukt en del agurk og squash. Deilig å runke mens jeg ser henne bruke den, og når hun tar av kondomen etter bruk så får jeg spise agurken. Så er både deilig og sundt. 5 om dagen😅

Mmmmmm. Blir skikkelig kåt! Må avsted å kjøpe, men mangler kondom også. Har de det på Kiwi, tro? 😄

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mmmmmm. Blir skikkelig kåt! Må avsted å kjøpe, men mangler kondom også. Har de det på Kiwi, tro? 😄

De har både banan, agurk, squash og kondomer på kiwi ja😉 Viktig å kose seg litt hehe..

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...