AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Ser ut som en hyggelig by, og kunne tenkt meg et par dager der. Noen som har noen anbefalinger hva gjelder byen, eller noe annet å tilføye? Opplevde du mye kriminalitet eller uhyggelige situasjoner da du var der? Gode kollektivforbindelser? Pålitelige taxiselskaper? God mat? Anonymkode: c0785...b68
The Kitten Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som en hyggelig by, og kunne tenkt meg et par dager der. Noen som har noen anbefalinger hva gjelder byen, eller noe annet å tilføye? Opplevde du mye kriminalitet eller uhyggelige situasjoner da du var der? Gode kollektivforbindelser? Pålitelige taxiselskaper? God mat? Anonymkode: c0785...b68 Nå er det lenge siden jeg var der da. Maten var god. Venninnen min og jeg bodde veldig sentralt, så brukte ikke særlig kollektivtransport, men har ikke hørt noe negativt fra andre. Ble utsatt for en lommetyv, men han var så klønete at jeg oppdaget ham før han fikk med seg noe.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Vært er 1 gang, helt ok plass. Likte meg ikke i heletatt. Men smak og behag. Har besøkt alle hovedsteder i europa, mine favoritter er: london, berlin, københavn, paris, roma og barcelona. Der blir man aldri ferdig, besøkt disse stedene mange ganger. Skal man først reise på korte turer som 3-4 netter må man velge nøye. Anonymkode: 42841...c0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå