AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Hei! Jeg har en chihuahua på 5 år. Kjøpte han da jeg gikk første året på videregående... Jeg har de 2 siste årene jobbet i butikk som «friår». Til høsten ønsker jeg å studere, og trodde jeg kom til å gjøre det i Norge men vil inn på et profesjonsstudie med for høyt poengkrav. Så tenkte på å studere i Budapest i 5-5,5 år. Jeg vil aaaldri selge hunden min😔 Men jeg kan ikke droppe utdanning heller... Går det fint å kombinere studier med hund? Da vil jeg jo ta han med til Budapest. Chihuahua krever mye oppmerksomhet, men det er tross alt en mye lettere rase å ha enn f.eks en engelsk setter da for en student tenker jeg... Har noen erfaring med å studere med hund ? Anonymkode: 121f7...ee0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Forresten er leilighet så billig i Budapest at det bør ikke være problem å finne en som tillater dyr Jeg vet bare ikke hvordan det blir tidsmessig, jeg har bodd hos mormoren min de siste årene så når jeg har jobbet har han vært inne med henne (pensjonist), altså ikke alene... Synes det blir trist for han å være alene, men det er vel normalt for alle andre hunder enn akkurat han ts Anonymkode: 121f7...ee0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Det første du må tenke på er; får du med deg hunden til Norge igjen etter endt studier? Nå har det blitt mye mer strengere med import av hund fra utlandet. Anonymkode: cd572...a22 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Kjenner til en som studerer med hund i Budapest, og hun stortrives! Din hund er dessuten liten nok til å tas med på fly i kabinen, så det burde ikke være noe problem. Budapest er et hundevennlig land, og med en å liten hund kan du ta den med på cafeer og lignende uten problemer! Jeg hadde kjørt på. Varm og deilig for dere begge. Anonymkode: e71d8...5db 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 http://hundesonen.no/topic/85520-pearls-legacys-yoda-melvin/?tab=comments#comment-2210561 Les gjerne denne tråden, hun her har hund i Budapest! Anonymkode: e71d8...5db 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 Pass på at du får med hunden hjem til Norge igjen også Anonymkode: dc7a4...dae
D.J Skrevet 26. februar 2019 #8 Skrevet 26. februar 2019 Jeg ser ikke noen grunn til at du kan studere med hund i Norge å ikke Budapest. Så lenge du har tid å mulighet til å dekke hans behov skal vell ikke det være no problem:)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #9 Skrevet 27. februar 2019 Hei! Jeg studerer selv i Budapest. Å ha hund går HELT FINT! Så lenge vaksiner, rabies, chip og pass er i orden, så er det bare å flytte 😄 Lykke til med studiene! Anonymkode: d8f04...f37 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #10 Skrevet 27. februar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg studerer selv i Budapest. Å ha hund går HELT FINT! Så lenge vaksiner, rabies, chip og pass er i orden, så er det bare å flytte 😄 Lykke til med studiene! Anonymkode: d8f04...f37 Men får du med deg hunden hjem igjen? Må i karantene i flere mnd? Eller? Anonymkode: cd572...a22
Neidr Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 On 2/27/2019 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Men får du med deg hunden hjem igjen? Må i karantene i flere mnd? Eller? Anonymkode: cd572...a22 Så lenge ma holder vaksinene oppdatert sammenn med passet så går det fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå