AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Shit, nå tror jeg at jeg har blitt lurt. Har skrevet masse med en ung mann i helgen. Han hadde bare et bilde på profilen så jeg var jo litt skeptisk, men han skrev så fint, var så koselig så jeg glemte det.. Så begynte flørten og da foreslo jeg at vi skulle snappe så jeg kunne se flere bilder. Men det liksom "kokte bort" her i kvellinga. På snap har han en bitmoji som ikke ligner han i det hele tatt, jeg kommenterte det med en latter. Men når jeg ser på den nå er jo det en gammel mann bitmoji. Æsj altså. Han har lagt seg nå, så jeg finner ikke ut av dette før jeg ber han sende meg snap av seg selv i morgen. Men det er litt ekkelt å tenke på at jeg kanskje har flørtet med en gammel mann! Er det noen som har opplevd dette? Chattet masse, skikkelig god kjemi også får dere en snap som viser en helt annen fyr? Anonymkode: 4421d...783
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Ja.... Jeg chattet med en i 30 årene som så ung og kjekk ut, fikk han på snap og han så plutselig 12-15 år eldre ut og ikke pen! Tror at særlig menn i 40 og 50 årene lyver helt sykt på alderen og bruker gamle bilder i datingprofiler. Anonymkode: 9e34e...0d6 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Æsj. Denne fyren har en hvithåret Bitmoji. Jeg tenkte bare at det var på tull. Men hvem tuller med det egentlig? Føler meg dum nå. I så fall har han løyet 30 år eller noe på alder da. Fra 29 til hvithåret. Gleder meg til å få det oppklart. Anonymkode: 4421d...783
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj. Denne fyren har en hvithåret Bitmoji. Jeg tenkte bare at det var på tull. Men hvem tuller med det egentlig? Føler meg dum nå. I så fall har han løyet 30 år eller noe på alder da. Fra 29 til hvithåret. Gleder meg til å få det oppklart. Anonymkode: 4421d...783 Kanskje han har blondt hår og ikke ville velge bitmoji med gult hår..... Ikke ta sorgene så på forskudd nå! Anonymkode: 9e34e...0d6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har blondt hår og ikke ville velge bitmoji med gult hår..... Ikke ta sorgene så på forskudd nå! Anonymkode: 9e34e...0d6 Hvitt skjegg, briller og caps også. Som en kul bestefar liksom. Mannen på Tinder har brunt hår. Det var små ting i samtalen som skurret også, derfor var jeg litt skeptisk og tilbakeholden. Og ba om snap. Anonymkode: 4421d...783
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå