Gå til innhold

18 og..minner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei! satt i går kveld og tittet på gamle bilder av meg selv i ungdomsårene.. og jammen strømmet det minner på! det jeg da lurte på var er det noen her som husker 18 års dagen sin bedreenn alle andr ebursdager?? og hva gjorde dere med venner/familie eller kjæreste på denne dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på en club i Oslo som hette Church og danstet mine ben av med venner.

Tidligere på kvelden spieste jeg middag med fam. til samboeren og traff minne venninder på vorspiel etterpå.

Husker det ganske godt, og det var gøy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den første i vennegjengen som ble 18, så jeg dro ikke på byen før noen måneder etterpå. Husker ikke dagen spesielt godt, enda det er ikke så mange år siden. Hadde jentegjengen på besøk, ble masse gaver og litt vindrikking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag midt på sommeren, og hadde min første ordentlige sommerjobb det året. Tilbrakte derfor 18-årsdagen min på gamlehjem, og sto med hodet ned i do og skrubbet vekk skiten til senile mennesker.

Festlig...

Men det var et høydepunkt: En ung legestudent som også hadde sommerjobb der. Han var utrolig kjekk, og den første virkelige "Mannen" jeg noengang følte meg tiltrukket av (hadde hittil kun forelsket meg i "gutter"). Han hadde masse hår på brystet. Dessverre tror jeg knapt vi vekslet et ord, men han er fortsatt med meg i mine fantasier ;-)

Husker ikke noe annet fra 18-års dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på busstur i USA. Selv om ikke dagen ble feiret på noen spesiell måte var det stort bare det å få være i det landet jeg hadde drømt om siden jeg var liten. Det at vi fikk vite at vi skulle besøke Graceland dagen etterpå gjorde jo det hele mye mer spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi skulle feire masse det året, men ei gammel venninde av meg tok livet av seg selv like før bursdagen/ sommern, så det ble en heller laber feiring!

Husker faktisk ikke hva jeg gjorde engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute på byen vet jeg... men husker ikke noe særlig. Og det var bare fordi det ikke var noe spesielt. Det ble jo så mange andre utedager etterpå! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag ganske sent på året, så de fleste vennene mine var 18, så det var ut på byen. Før på dagen var det vel noe middagsopplegg tror jeg. Husker egentlig ikke helt jeg, som Melian sier, det ble så mange andre utedager etterpå. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Tunisa sammen med kjæresten min :)

Tror det er den beste bursdagen jeg hittil har hatt. Fikk en kjempebukett med roser og en nydelig diamantring.

Dagen var fin helt til kvelden kom... Vi spiste på en fin restaurant på kvelden. Natten kom og vi skulle liksom kose oss da. Begge hadde blitt dårlige av maten, så natten ble tilbragt på do... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18-årsdagen min er nok den bursdagen jeg husker best ja, ettersom det er den som er nærmest i tid :P Forøvrig gjorde jeg ikke noe spesielt på selve dagen - det var midt i påskeferien, så jeg dro på hytta med familien. Fikk jo kake og klem da - og mer enn det forventer jeg egentlig ikke på en bursdag...

Har fortsatt ikke feriet 18-årsdagen min skikkelig...jeg er litt sånn som Ally McBeal når det gjelder bursdager tror jeg.... (Når jeg får helt angst ved tanken på å bli 18, så lurer jeg virkelig på hvordan jeg kommer til å ha det når jeg blir 30 :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker 18-årsdagen min kjempegodt.....*mimre*. Feiret den med en type(som var 29 :oops: ) og to venninner ute på byen. Det var kjempegøy. Når jeg tenker etter, så skulle jeg ønske jeg var nettopp 18 igjen :o . Duverden så mange færre bekymringer man hadde da enn nå.... Er bare 21 nå, men gjett om man har mer å tenke på nå!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...