Gjest Bertine Skrevet 13. april 2005 #21 Skrevet 13. april 2005 jeg gråt da jeg ikke var blitt frisk idag heller..er nettopp begynt i praksis på barneavdelinge, og trives kjempe godt. Jeg går siste året på sykepleien, og det er mye stress frem mot sommerene nå. Hjelper liksom ikke at jeg får en kraftig influensa og må være hjemme...heldigvis var mannen min her å trøstet meg... Godt å gråte av og til... :-(
Gjest gjest 0 Skrevet 13. april 2005 #22 Skrevet 13. april 2005 Jeg gråt i går da jeg så på sex og singelliv og aiden gjorde det slutt med carrie.. buhu.. Ellers er jeg egentlig en hard person, men jeg kan gråte av de minste ting! Jeg gråter for eksempel ikke av virkelige alvorlige saker. Da bruker jeg gjerne noen dager før tårene kommer, men småting gråter jeg lett av! Babyer er noe som virkelig får tårene til å presse i øyekroken Pam
Gjest skindeep Skrevet 13. april 2005 #23 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble ganske rørt og felte en liten tåre i morges mens jeg lå i senga og strøk på pusen vår og kjente hvor uendelig glad man kan være i et kjæledyr. Den har jeg opplevd også..
Gjest celine Skrevet 13. april 2005 #24 Skrevet 13. april 2005 Jeg gråt da jeg tenkte på bryllupet vårt - at min mor ikke kommer til å være der og at jeg derfor ikke ønsker noe stort bryllup med mye familie (slik jeg egentlig har mest lyst på). Tenkte samtidig på at jeg ikke kommer til å få danse tett med min kjære på bryllupskvelden da vi mest sannsynlig kommer til å holde oss på hotellrommet på grunn av sovende barn. Da kom det enda flere tårer. Føler meg så egoistisk som ønsker et annerledes bryllup, selv om guttene er det aller aller største i mitt liv!
Michelle_A Skrevet 13. april 2005 #25 Skrevet 13. april 2005 i går da jeg måtte levere valpen fra meg som jeg har hatt i en uke som beredskapshjem, men også for jeg var glad for at han fikk ett nytt hjem og at de som fikk ham ble kjempe glad og begynte å gråte også. Det ble en lang natt uten tommy (valpen) i sengen. Men i dag så får jeg igjen den forrige hunden som jeg hadde i to uker, så da blir dagen litt bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå