Gå til innhold

Tiggere i utlandet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ubehagelig ting ved å være i utlandet er at tiggerne er mer aggressive. De kommer med koppen sin opp i trynet ditt og viser bilde av en unge. Gir du de penger? Hvor stor er sannsynligheten for at de er ærlige?

Anonymkode: 78bbc...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker spesielt godt en i Polen,en mann i skitne hullete klær og krokrygget med en fot slepende etter seg,gikk rundt med koppen sin og tigget,så han igjen på dagtid,med fine klær og rett i ryggen og ikke noe problemer med foten.. Nei,jeg gir de aldri penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min i USA pleide gi dem en øl ut gjennom bilvinduet 😂 De takket alltid voldsomt 🤪

Anonymkode: df9b2...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

En ubehagelig ting ved å være i utlandet er at tiggerne er mer aggressive. De kommer med koppen sin opp i trynet ditt og viser bilde av en unge. Gir du de penger? Hvor stor er sannsynligheten for at de er ærlige?

Anonymkode: 78bbc...d88

Det er jo like ille i oslo, om ikke verre! Rumeneske damene som kommer med koppen i trynet på deg å rister med den. Samme med det bladet de skal selge.

Kan ikke forstår at vi godtar dette i norge! Få sendt ut pakket.

Sorry, dere må slutte å tro at ting er verre i utlandet ang tigging.

Anonymkode: 3fb46...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir aldri penger selv, heller ikke til norske narkomane.

Det jeg ikke forstår er: hvorfor så mange kan havne på gata i norge. Verdens rikeste land. Ta deg en tur rundt i oslo sentrum på dagtid, så mye dritt å se. I norge!

Anonymkode: 3fb46...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir aldri penger selv, heller ikke til norske narkomane.

Det jeg ikke forstår er: hvorfor så mange kan havne på gata i norge. Verdens rikeste land. Ta deg en tur rundt i oslo sentrum på dagtid, så mye dritt å se. I norge!

Anonymkode: 3fb46...ff3

De er jo som regel ikke norske, men utlendinger som kommer til Norge for å tigge.

Anonymkode: bc4b4...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...