AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Kort sagt så har jeg datet en mann fra Tinder i noen uker. Vi har daglig kontakt på Snapchat og Messenger, og har møttes fire ganger. Jeg har også så vidt møtt noen av hans venner, og alle kommer godt overens. Han er veldig tydelig og åpen om at han er betatt og at han håper og ønsker at det skal bli noe seriøst mellom oss. Han er såpass åpen at jeg blir litt stresset. Mine følelser henger nok litt etter og jeg er ikke betatt. Han er en kjempefin mann og vi har det morsomt og fint sammen, og han er bare snill og god. MEN jeg har ikke følelser og har tenkt at det kommer etterhvert. Vi har jo kun møttes 4 ganger! Hva tenker dere, skal jeg gi det en sjanse til eller burde følelsene ha kommet innen nå? Vi er begge 36 år og har barn fra før. Anonymkode: bdc2b...252
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Hvorfor gruble og tenke så mye? Hvorfor ikke bare fortsette å treffe han og ikke definere det som det ene eller det andre? Hvis følelsene kommer, så gjør de det. Hvis ikke, så kan dere kanskje fortsette å være venner? Nettdating stresser forhold så mye, og det blir slik at man kunstig tidlig må avgjøre om forholdet er levedyktig eller ikke.... Anonymkode: 6a690...8a9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Jeg hadde gitt det litt mer tid om du ellers syntes han har personligheten og de egenskapene du ser etter i en mann på plass og kjemien er der Anonymkode: f8a33...6c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå