Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter med en del av de. Blir ikke kvitt de. Det er samme verdig som britiske, og britiske har jeg ikke hatt problemer med å bruke i andre land enn UK. 

Var i Nederland forige uke, og de ville ikke ha de. Jeg skal ikke til scotland heller. 

Tar taxfree på Gardermoen mot de? Reiser fra GM om fire dager, og tenkte å prøve der. 

Det er vel vekslingsautomater på GM? Vil de ta imot, og hva vil det koste i gebyr? Det er en del kroner, så skulle gjerne hatt de

Anonymkode: 7c8d3...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle noen i Nederland ta i mot skotske pund? :klo:

Vanlig gebyr for veksling av kontanter er 50kr. 

Skrevet

Banker veksler vel valuta? Hvorfor reiser du rundt til andre land og prøver å prakke på de andre lands valuta? Merkelig.

Det staves forøvrig "verdi", ikke "verdig". Å være verdig noe er noe helt annet :)

Anonymkode: af238...d61

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, _popcorn_ skrev:

hvorfor skulle noen i Nederland ta i mot skotske pund? :klo:

Vanlig gebyr for veksling av kontanter er 50kr. 

Pga at de har tatt i mot britiske pund før. Det er slik at noen banker trykker opp scotske pund. De i UK er heller ikke så villig til å ta i mot de

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Banker veksler vel valuta? Hvorfor reiser du rundt til andre land og prøver å prakke på de andre lands valuta? Merkelig.

Det staves forøvrig "verdi", ikke "verdig". Å være verdig noe er noe helt annet :)

Anonymkode: af238...d61

Det var da voldsomt. Beklager at jeg kom borti en bokstav, som ikke skulle vært der. Jeg prøver ikke å prakke på noen land. Jeg syns du er frekk. 

Skrevet

Det ser ut som taxfree på Gardermoen tar det. De skriver at de tar pund, og spesifiserer ikke engelsk vs skotsk (jeg visste ikke at det var forskjell!). 

https://www.tax-free.no/informasjon/kundeservice/kundefordeler/

"Enkel betaling

Vi aksepterer alle type kort og forskjellige valuta: norske kroner, euro, sveitsiske franc, dollar, pund, svenske kroner, danske kroner og japanske yen" 

Hvis du bor i Oslo kan du gå til Forex på Oslo S. De kjøper alt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...