Gå til innhold

Lage profil på datingside, men der er eksen også.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var riktignok jeg som gjorde det slutt på forholdet, men det kom av flere bittesmå ting som jeg ikke orket mer. Det var ting han sa på fleip, men når den fleipen kommer ofte nok så blir du jo til slutt lei.

Jeg har lyst til å utforme en profil hvor jeg forteller om mine positive sider, men samtidig få frem de negative som eksen «fleipet» om. Jeg vet at han kommer til å legge merke til den profilen og jeg har lyst ril å bruke bilder han har tatt av meg på siste ferien vi var på sammen. 

Som dere sikkert skjønner så savner jeg han, men så lenge han ikke kan kutte ut litt av denne «fleipingen» så orker jeg ikke mer med han. Jeg vil at han skal kjenne på hva han har mistet.

Anonymkode: 6470c...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spørsmålet? Hva vil du diskutere?

Anonymkode: 8a3b8...397

• Liker 4
Skrevet

Ok. Er det noe du lurer på? 

• Liker 2
Skrevet

Glemte å spørre om dere trur han vil ta hintet? Han ble bo lei seg når jeg gikk fra han.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at han skal kjenne på hva han har mistet.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Glemte å spørre om dere trur han vil ta hintet? Han ble bo lei seg når jeg gikk fra han.

Så din hensikt med å opprette profilen er å pine han?!

--- :riste:

• Liker 6
Skrevet

Hevn?

• Liker 1
Skrevet

Usmakelig og stygt gjort i så fall.

• Liker 2
Skrevet

Ts kan du svare på spørsmålene? :lete:

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts kan du svare på spørsmålene? :lete:

Ja, det er vel litt for å gjøre han sår, men samtidig få han til å kanskje ville endre seg litt og ta meg tilbake.

Jeg er egentlig ikke noen slem person, men jeg vil at han skal savne meg og se hva han går glipp av.

Skrevet

Hvis du vil lage en profil for å treffe en ny og komme deg videre så blås i hva eksen tror, mener og tenker. Blokker profilen hans der. 
Hvis du vil lage en profil der bare for å i eksen et stikk og få han til å se profilen din, bildene dine og hva du "fleiper med" så viser du at du ikke er over han, og jeg kan ikke anbefale å legge ned så mye energi i en eks at du former profilen din ut fra hvordan han definerte deg. 
Dere blir nok ikke sammen uansett. Ha selvrespekt og finn deg en mann som ikke bruker dine "feil" i mot deg sånn som han har gjort. 

Anonymkode: aba76...484

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel litt for å gjøre han sår, men samtidig få han til å kanskje ville endre seg litt og ta meg tilbake.

Jeg er egentlig ikke noen slem person, men jeg vil at han skal savne meg og se hva han går glipp av.

Tror du at han ønsker å forandre seg da?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

flere bittesmå ting som jeg ikke orket mer. Det var ting han sa på fleip, men når den fleipen kommer ofte nok så blir du jo til slutt lei.

Hvilke ting sa han på fleip? 
Var dette ting som var sårende el.l. for deg, og var han klar over at dette var negativt for deg? Dersom han var klar over det og allikevel valgte å fortsette med "fleipingen" er han ikke noen god mann.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gå i gjennom alt dette når du vil ha han tilbake etter du gjorde det slutt ? Han lærer IKKE av denne dating saken du prøver å gjøre.. 

Anonymkode: 9fab3...0af

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært meg hade jeg ikke tenkt annet enn at du var klar for å date igjen, og på jakt etter ny kjæreste. 

Skrevet

Ok, da utgår det prosjektet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...