Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Nerine_ skrev:

Har du gjennomgått en slik operasjon selv, side du vet det er snakk om store smerter? Hvorfor vil TS angre? 

Og sist, men ikke minst, hvorfor tenker du at hun gjør det for alle andre sin skyld, har det aldri falt deg inn at kvinner kanskje gjør slike ting for sin egen del? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er en man og  trenge ikke noen operasjon. Jeg liker jenter, ikke for strøelsen av brystene Jeg liker naturlige jenter i alle fasonger. Hun blir nok ikke mere lykkelig. Jeg tror at jenter bare vil fortsette å forandre på seg med operasjoner og aldri bli fornøyd. Hva med å akseptere at man er som man er.

Hva kan en man gjøre hvis han er misfornøyd? Forlenge snabelen? Ha hente sveis eller tupe?

Blir jeg, mere mandig av det?  

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Tom sing skrev:

Hei jeg er en man og  trenge ikke noen operasjon. Jeg liker jenter, ikke for strøelsen av brystene Jeg liker naturlige jenter i alle fasonger. Hun blir nok ikke mere lykkelig. Jeg tror at jenter bare vil fortsette å forandre på seg med operasjoner og aldri bli fornøyd. Hva med å akseptere at man er som man er.

Hva kan en man gjøre hvis han er misfornøyd? Forlenge snabelen? Ha hente sveis eller tupe?

En penis kan ikke sammenlignes med pupper, en penis har kun funksjon, ikke betydning for hvordan klær sitter på kroppen. Men du må gjerne bruke tupe eller ha hentesveis, hvis det får deg til å bli mer fornøyd med deg selv🙂

Og en operasjon kan fint komme alene, den trenger ikke å føre til at man fikser på x antall andre ting. 

Merkelig å komme med argumenter om at det er vondt og at man vil angre, du vet åpenbart ikke hva du snakker om. 

Endret av Nerine_
Skrevet

Du er ganske ensporet, har bryster bare en funksjon for kvinner. at klær skal sitte på en hvis måte på kroppen? Du er jo ganske tom i hue,. da kunne vel kvinner ha stappa en greier masse inn i bhen? Har du tatt brystforstørrelse? Hva er funksjonen med hentesvis og tupe? Hvorfor er du så useriøs. Du er ikke smart nok, jeg gir meg med dette. Gidder ikke å diskutere dette. Vi blir alderig enige. Takk for meg!

Skrevet (endret)
4 timer siden, Tom sing skrev:

Du er ganske ensporet, har bryster bare en funksjon for kvinner. at klær skal sitte på en hvis måte på kroppen? Du er jo ganske tom i hue,. da kunne vel kvinner ha stappa en greier masse inn i bhen? Har du tatt brystforstørrelse? Hva er funksjonen med hentesvis og tupe? Hvorfor er du så useriøs. Du er ikke smart nok, jeg gir meg med dette. Gidder ikke å diskutere dette. Vi blir alderig enige. Takk for meg!

Det var mange spørsmål med tanke på at du ikke gidder å diskutere videre. Du har ingen grunn til å kalle meg dum, kun basert på min syn på brystforstørrelse. Men når det er sagt, du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, iallefall ikke ut ifra rettskrivningen din, den suger😉

Endret av Nerine_
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Tom sing skrev:

Ikke ødelegg dine bryster med innlegg. Det er store smerter og mange gutter liker jenter med mindre bryster. Du gjør noe dumt for du vil angre. Du er flott med det du har, jeg lover at du vil finne en som elsker deg som du er. Det er bare dårlig selvtillit som du kommer over når du treffer den rette

Leste du ikke innlegget mitt? Jeg har allerede en kjæreste som er storfornøyd med meg, men det nytter ikke at han er fornøyd når jeg selv ikke er det. 

Anonymkode: 23d73...a79

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva med en fetttransplantasjon i stedet for silikon? Venninnen min hentet fett fra "love handels" -ene og overførte fettet til brystene. De ser råbra ut og hun fikk mer timeglassfigur med på kjøpet. 

Anonymkode: d71ff...4f6

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med en fetttransplantasjon i stedet for silikon? Venninnen min hentet fett fra "love handels" -ene og overførte fettet til brystene. De ser råbra ut og hun fikk mer timeglassfigur med på kjøpet. 

Dette er ikke permanent, og det er rådyrt. 

Anonymkode: 02d0b...3a5

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første må man jo ha et godt utgangspunkt og en del fett for å kunne gjøre dette, noe jeg ikke har. Ellers er ikke dette permanent, går man ned i vekt vil man risikere å også få mindre pupper da disse bare er fylt opp av fett. Jeg er veldig fornøyd med kroppen min, er bare størrelsen og formen på brystene jeg vil endre. 

ts

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Tom sing skrev:

Jeg bryr meg ikke om du liker jenter uavhengig av hvilken størrelse brystene deres er. Den eneste mannen jeg ville ha meningen til var kjæresten min, og det var kun for å vite om vi måtte ende forholdet om han så på silikon som uakseptabelt, fordi dette er en sak som ikke er diskuterbar for meg. Dette er noe jeg gjør for meg selv, for å føle meg mer vel i kroppen min. Hvorfor godta noe jeg misliker, når jeg kan endre det? Jeg var svært misfornøyd med kroppen min før, så jeg begynte å trene. Dessverre kan jeg ikke trene meg til større bryster. Jeg tror ikke større bryster gjør meg "mer lykkelig", men det vil definitivt bidra til å styrke selvtilliten, som igjen påvirker den psykiske helsen og humøret mitt. Om jeg ender opp med å angre, er det 5-års garanti på den klinikken jeg har sjekket ut, så de fjerner protesene kostnadsfritt. 

ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...