Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye luft i magen en dag. Skulle en kort tur til baker’n for å kjøpe brød nede i by’n vi bor. Vi hadde besøk denne helgen, av et vennepar med barn. Ene dattera deres (ca. 11år) hadde lurt seg med i bilen, og satt lydløst i baksetet. 

Hun hadde nok tenkt til å skremme meg da vi var fremme… Dessverre slapp jeg noen kraftige brak omtrent i hver sving, så jentungen satt som paralysert i bilen til vi kom hjem igjen. Hun forsvant  fort inn døra da vi omsider var hjemme, jeg skvatt himmelhøyt.

Stakkars jenta, hun holdt seg unna meg resta av helgen. Selv turte jeg heller ikke si noe 🙈🙈🙈

Anonymkode: 8c1ba...96f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feis idet jeg fikk orgasme. Heldigvis brydde han seg ikke der og da, men vi har jo ledd en del i ettertid 😅

Anonymkode: 9e5ae...0d2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg promper når jeg er ute og på butikker, men er jeg på besøk så holder jeg igjen som regel.

Anonymkode: 1b11d...086

AnonymBruker
Skrevet

Var uheldig og prompet i en time på skolen en gang. Et par av guttene hørte det og ertet meg i frikvarteret, men jeg nektet plent. Fikk uventet støtte av en annen jente, hun var overbevist om at det var læreren som sto ved siden av som hadde prompet😂

Anonymkode: cc61a...a3c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Som korsanger hører man av og til noen som er uheldige når de skal gjøre en  innsats🤣 Ikke får man flyttet på seg heller,,,,i rekka en står, - må bare synge videre med pokerfjes.  

Anonymkode: e3ef6...afe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en del av de. Har noen få ganger hørt andre og. Flirer litt når det skjer. Var på biblioteket for et par år siden og der er det jo stille. Var en mellom noen hyller som slapp en høy en. Jeg møtte jo blikket til de andre..

Ellers er det meg selv. Hadde prøve i klassen, gikk i 3. I stedet for å strekke meg etter en blyant så måtte jeg reise meg for å ta den. Hadde ikke kjent noe som var på vei heller, men ut kommer en skikkelig bombe. Jeg så meg rundt men ingen reagerte, bortsett fra siste personen jeg ser på som sitter ved siden av meg, sitter der og gir meg et hånlig smil. 

Så var det i 8.klasse. Skulle ta imot en ball og falt på rumpa. Da slapp jeg en skikkelig en og. Bak meg satt crushet. 

Så var det på vei hjem fra fest. Ble så uggen i magen så jeg droppet nachspiel. Skikkelig følelse av diaré. Når jeg nærmer meg hjemme så ser jeg meg rundt så det ikke er folk. Er tomt, og det er mange kuldegrader. Jeg kjenner stanken forfølger meg. Så går jeg opp der jeg bor, men må løpe fordi det kommer bil. Det er jo såklart de som bodde i etasjen over meg og brukte samme inngang. Er sikker på at røyken stod etter meg. Kommer meg på do og det er den verste stanken jeg noen gang har kjent. 

Så er det på samme stedet. En dagen derpå. Jeg kjenner det trykker på og tenkte jeg kan klare å slippe den lydløst. Stod på rommet mitt og døra helt åpen. I stua sitter ei jeg deler med og typen hennes. De snakker. Jeg tenker siden jeg aldri klarer å få ut noe særlig og fisen på pur faen trekker seg inn igjen vil jeg ikke klare å fise, men jeg tok knapt i, så kom det en kjempe høylytt en. De i stua blir helt stille og jeg hører hun sliter med å holde latteren tilbake. 

Ellers har jeg vært på offentlig toalett. Etter en flytur. Det løper jo gjerne rett på do etterpå, og hun på toalettet ved siden av meg slipper alt hun har. Hun ga sikkert faen siden ingen kjente henne uansett.

Og ei venninne gjorde det samme i fylla. Vi gikk sammen inn på en do, på en fest. Så slipper hun en kjempe høylytt fis. Jeg sa det til henne dagen etter men hun husket det ikke og ble drit flau. Spurte om det var andre med oss der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg blitt veldig uggen i magen når jeg drikker,  masse luft. Det må jo ut i det stille, men ikke alltid det blir så stille. Pleier å spille uskyldig hvis jeg slipper en på dansegulvet. Er jo ikke så lett å vite hvor lyden kom fra heldigvis. 

Prompet også skikkelig to ganger i går under litt heftig sex ikke så lenge etter middag. Han la plutselig vekt på magen min. Det var litt flaut, men vi lo godt og fortsatte. 

Promping er jo noe alle gjør. Det er ikke særlig bra for helsen å drive å holde på det. Men prøver jo å gjøre det på badet eller alene i hovedsak. 

Anonymkode: 1ecfb...62b

Skrevet

Sist når jeg stod utenfor sykehjemmet og snakket med pappa i telefon så slapp jeg en og pappa sa den hørte jeg :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 53e00...def

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prompa nå. Kom en teskje bløtt.

Anonymkode: b442b...573

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (På 18.7.2022 den 4.04):

Sist når jeg stod utenfor sykehjemmet og snakket med pappa i telefon så slapp jeg en og pappa sa den hørte jeg :) 

Jeg jobber på sykehjem.  Idag slapp jeg en promp på vaktrommet, fikk kjeft av kollegene mine, den var visst eklere enn de pleide å være. Litt blaut. Litt senere fikk jeg diare, ble ikke mer fising på meg da

Anonymkode: 896df...b9d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg jobber på sykehjem.  Idag slapp jeg en promp på vaktrommet, fikk kjeft av kollegene mine, den var visst eklere enn de pleide å være. Litt blaut. Litt senere fikk jeg diare, ble ikke mer fising på meg da

Anonymkode: 896df...b9d

Du jobber på sykehjem ja er mye sånt der :)  :)  de ble sure ja :ler: uff dei det er ikke noe særlig og få når man ønsker og ha det morro :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prompa på puta di rett før du la deg.

Anonymkode: a5e65...fc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg(mann) hadde godt med gass i magen i butikken. Valgte å ta meg en tur langs en lang hylle uten folk i nærheten.

Selv om jeg prøvde å være lydløs så kom det altså et ordentlig brak for vært skritt jeg tok. Når jeg snudde meg gikk det en nydelig flott dame bak meg.

Heldigvis flirte hun til meg på en hyggelig og forståelsesfull måte 😆

Anonymkode: d1f5f...abd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser når jeg må, når jeg er ute i frisk luft. Prøver å holder meg litt unna folk, men lar det stå til.

Slipper meg ikke innendørs sammen med andre. Er jeg alene, slippes all luft ut.

"Bedre å slippe en fis, enn å sprenge en tarm"

Anonymkode: 97679...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...