AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Del Skrevet 23. februar 2019 Noen som har historier å dele ? Selv slapp jeg en høy en under en eksamen. Crushet snudde seg og ga meg et blikk mens han flirte.... utrolig kleint. Men kan le av det nå! Ingen andre viste at de hørte det. Er dette noe folk overser eller flirer av når det skjer ? Kan ikke huske å ha hørt andre.. Anonymkode: e76bb...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg gikk på gata på vei hjem og måtte fryktelig prompe. Siden jeg følte at det ville bli en braker, kikket jeg meg rundt. Ingen å se, ikke bak meg heller. Slapp en fis. Gikk noen meter, og kjente en til var på vei ut. Slapp den uten å se meg om, det var jo bare snakk om sekunder siden jeg kikket bak meg. Etter at siste fisen var sluppet med et brak, skottet jeg over skulderen min. Og der gikk det plutselig en mann bare noen meter bak meg! Hvor kom han fra?? Herregud, så flaut! Jeg satte opp farten. - godt voksen kvinne Anonymkode: e9789...5ff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg skulle hente noe i bilen og måtte prompe, så siden jeg var i bilen tenkte jeg det var ok. Men det jeg ikke skjønte i farten var at bare halve meg var i bilen mens resten var utenfor... Anonymkode: fbee7...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 23. februar 2019 #4 Del Skrevet 23. februar 2019 Det fornøyelige er å sitte foran i en full buss og slippe en bombe, vel vitende om at lukten trekker bakover. Da er det bare å vente noen minutter, snu seg og observere folk bak som holder pusten og desperat vrir på lufteanlegget, uten mulighet til å komme seg unna. Kan dagen bli bedre? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Del Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, Horten Market said: Kan dagen bli bedre? For det store flertallet av oss skal det helt andre ting til for å gjøre dagen bra. Anonymkode: 5b820...f69 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Del Skrevet 23. februar 2019 Kjente jeg hadde luft i magen på trening og ville slippe det diskret i garderoben før jeg gikk ut i senteret. Slapp tidenes braker som gjalla i flisveggene, så bare ned i bakken og lata som ingenting, men ble sååååå flau. Heldigvis var det tidlig på dagen så bare rundt 10 stk i garderoben men fy fader håper ikke de husker hvem jeg er. Anonymkode: 2ffd4...425 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg overser det tror jeg, gjorde hvertfall det de to gangene jeg kan huske. Ene gangen var med en gammel mann, nabo jeg stod å snakket med som plutselig slapp en kjempepromp. Latet som ingenting men ble litt nervøs for at han skulle tro jeg trodde han var senil eller noe siden jeg "var snill" og ikke trakk en mine Andre jeg husker var en jeg skulle hente noe fra Finn hos, ung kar som hadde forsovet seg for avtalen og sov når jeg ringte på døra og bare slapp meg inn i gangen hos han mens han stormet på badet for å ta morgentissen(eller bæsjen?) og prompa dødshøyt og gjespa døds høyt etterpå, jeg hadde lyst til å bryte ut i latter men latet som ingenting når han kom ut av badet Med venninder kan jeg kanskje le litt , husker ikke, for det pleier ikke å skje hehe Anonymkode: 3bda2...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Del Skrevet 23. februar 2019 Løp på mølla, merket luft i magen og tenkte at det gikk nok bra, var jo alene der tross alt. Men selvfølgelig lukta den helt forferdelig, det spredde seg i hele rommet og da måtte det jo komme et par til som skulle løpe.. ikke vanskelig for dem å skjønne hvem som eide den 🤭 Anonymkode: 1a272...9bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Del Skrevet 23. februar 2019 Er høygravid så Kontroll på normale ting er ikke min sterkeste side de siste ukene. var i en matbutikk og vi står å prater jeg mannen og min bror. Jeg tenkte at jeg klarer nok å slippe en liten lydløs fis mens de prater men så enkelt var det ikke. Kom en høy lyd som sørget for at broren min nærmet løper vekk og mannen min bryter ut i latter. Ble så flaut at jeg endte opp med å le og da kom det selvfølgelig en ny lyd hver eneste gang jeg lo... sånn 5-6 ganger. Så flaut... turte ikke se om noen la merke til det, jeg gikk bare vidre... og skal neppe handle der de neste ukene Anonymkode: fa1f3...2ed 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Del Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er høygravid så Kontroll på normale ting er ikke min sterkeste side de siste ukene. var i en matbutikk og vi står å prater jeg mannen og min bror. Jeg tenkte at jeg klarer nok å slippe en liten lydløs fis mens de prater men så enkelt var det ikke. Kom en høy lyd som sørget for at broren min nærmet løper vekk og mannen min bryter ut i latter. Ble så flaut at jeg endte opp med å le og da kom det selvfølgelig en ny lyd hver eneste gang jeg lo... sånn 5-6 ganger. Anonymkode: fa1f3...2ed Hahaha! Takk for kveldens latter! Den trengte jeg! 😄 Anonymkode: 3bda2...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Del Skrevet 23. februar 2019 Mannen prompa noe skikkelig ute i gangen i sted, og alle leilighetene hører jo alt som skjer der. Fatter ikke hva han tenkte på. Bedre å fise ute eller i det minste inne i leiligheten der ikke alle hører. Anonymkode: 64052...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg fiser mye på jobb lar den fly fritt innimellom. Men jeg prøver å ikke fise på sjefen sitt kontor. Jeg sto utenfor kontoret hennes og slapp en kort fis som var litt lyd men ikke mye. Like bak meg, uten at jeg så det, kommer sjefen til sjefen min. Følte meg glup da En annen gang, da jeg lå på sykehus kom en sykepleier inn i rommet. Hun slapp en fis, jeg bare smilte, men hun gikk søren så fort ut igjen Anonymkode: 896df...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Del Skrevet 14. juli 2022 Søsteren min er sykepleier. Hun jobbet en periode på avdeling for folk som var lam fra livet og ned. En dag hun var inne hos en pasient så hadde hun bøyd seg ned for å plukke opp noe. Da kom det en lydløs lang fis med et par t-skjeer bløtt i tillegg. Pasienten begynte da å sniffer rundt i rommet og sa: å nei, nå må du skifte på meg for jeg har hatt et uhell. Søsteren min svarte: nope, det er ikke deg, det er jeg som har bæsja i buksa. Da fikk de latterkrampe begge to. Anonymkode: 22771...ccd 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 15. juli 2022 #14 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Søsteren min er sykepleier. Hun jobbet en periode på avdeling for folk som var lam fra livet og ned. En dag hun var inne hos en pasient så hadde hun bøyd seg ned for å plukke opp noe. Da kom det en lydløs lang fis med et par t-skjeer bløtt i tillegg. Pasienten begynte da å sniffer rundt i rommet og sa: å nei, nå må du skifte på meg for jeg har hatt et uhell. Søsteren min svarte: nope, det er ikke deg, det er jeg som har bæsja i buksa. Da fikk de latterkrampe begge to. Anonymkode: 22771...ccd Jeg må si, som sykepleier, med hvit bukse, det der hadde vært mitt verste mareritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Del Skrevet 15. juli 2022 Topsi skrev (2 timer siden): Jeg må si, som sykepleier, med hvit bukse, det der hadde vært mitt verste mareritt 😂♥️ Anonymkode: 22771...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Del Skrevet 15. juli 2022 Hvis jeg har lite å gjøre en ettermiddag går jeg noen ganger og kjører heisen på storsenteret. Promper når noen går inn etter dørene har gått igjen. Det svir i øynene. Anonymkode: 56413...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #17 Del Skrevet 15. juli 2022 Sto inne på en bokhandel her om dagen. Bladde i ei bok. Det var bare meg og tilsynelatende en annen person i kroken jeg stod. Plutselig kom det en kjempepromp. Jeg måtte smile litt, og kikket på synderen, som kikket tilbake. Begge tenkte vi nok vårt. Så var det ei som reiste seg fra mellom hyllene. Hu satt på huk og trykket ble nok for stort🤣 Anonymkode: 9f1e3...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg promper hele tiden. Uansett hvor jeg er. På butikken, treningssenteret, på dansegulvet. Gir helt faen as.... Ingen vet det er meg. Anonymkode: 4900a...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 15. juli 2022 #19 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg har opplevd det noen ganger som jeg har lagt merke til. En gang nå for litt siden da jeg ventet på bussen. Så kom det en fyr som stilte seg rett foran meg og så kom det et brak fra han. Heldigvis luktet det ikke. Han prøvde å late som ingenting, men så at han ble litt stressa. Latet som ingenting jeg også. Hadde også ei venninne før som feis akkurat da hun skulle gå på bussen. Hun ble kjempeflau, men vi lo begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Del Skrevet 15. juli 2022 Forleden kveld satt jeg i Botanisk hage i Bergen på en benk og nøt kvelden. Et par turister i tasset omkring og plutselig hørte jeg en høylydt fis rett bak meg, og der stod det en mann med grått hår og skjegg og slapp århundrets største fis! Han skvatt selv og så veldig stresset ut og beklaget seg til meg på gebrokkent engelsk😃 Anonymkode: 7201e...c1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå