AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Hva gjør dere for å fjerne det? Barberer eller vokser dere dere Dere dere dere? Eller lar dere de være? Anonymkode: 65faf...cb6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Ment til jenter..damer.. kvinner Anonymkode: 65faf...cb6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Nei, håret er der helt naturlig, og det er unaturlig å fjerne det, så det får være der det vokser Anonymkode: b01f9...fb7 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa. Så feil kan man ta. Men altså; jeg slipper å fjerne noe hår i rumpa fordi jeg ikke har noen. Anonymkode: b80cb...fd9
TomHm Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa. Så feil kan man ta. Men altså; jeg slipper å fjerne noe hår i rumpa fordi jeg ikke har noen. Anonymkode: b80cb...fd9 Kvinner har dun, ingen har vell vanlig hår sånn som menn har?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 Jeg bruker hårfjerningskrem. Litt kortere tid enn det som står (2-3 min), og så vasker jeg det av med klut i dusjen og skyller godt. Gjør det 2-3 ganger i måneden. Det svir litt men får vekk hårene. Sover uten truse etterpå. Anonymkode: 7841f...c12
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 Har ikke mye hår, men det som er barberer jeg bare bort 😊 så bruker jeg basiron wash etterpå for å unngå nupper. Anonymkode: 537b5...706
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, TomHm skrev: Kvinner har dun, ingen har vell vanlig hår sånn som menn har? Nei, jeg har ikke noe. Ikke dun heller. Har sjekket med speil. Anonymkode: b80cb...fd9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 Lar det være. Det er snakk om litt hår, lyst og tynt. Det skal få lov til å bli. Anonymkode: 6f264...fb8 1
TomHm Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke noe. Ikke dun heller. Har sjekket med speil. Anonymkode: b80cb...fd9 Det var rart. Trodde alle mennesker hadde dun alle steder 🤔 Men det er jo bare flott for deg da! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa. Så feil kan man ta. Men altså; jeg slipper å fjerne noe hår i rumpa fordi jeg ikke har noen. Anonymkode: b80cb...fd9 Det er jo ikke akkurat en skog bak der. Det kan vel kanskje defineres som å være hår fra vagina område mer enn rumpe, men det er såpass nært at de to områdene fint smelter litt sammen. Så siden jeg har alt au natural, så er alt av hår der nede au natural. Armhuler og legger barberes for det synes jeg er mest behagelig. Anonymkode: b01f9...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke noe. Ikke dun heller. Har sjekket med speil. Anonymkode: b80cb...fd9 Ok. Noen har ingenting, noen har dun, noen har hår. Det er ikke det tråden handler om. Den handler om hvordan fjerne det, eller la være, om man har det. Når du ikke har noe erfaring her, så trenger du ikke å svare. Anonymkode: 7841f...c12 17
LiseOslo Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 Barberer det vekk. Barbergel og høvel. Litt knotete å komme til på egen hånd, og det er stort sett kjæresten min som gjør det (dvs vi gjør det på hverandre 🙂 ) 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 Ekstremt uhygienisk å ha hår i rumpa....fysj! Barber!!! Anonymkode: caf72...62a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekstremt uhygienisk å ha hår i rumpa....fysj! Barber!!! Anonymkode: caf72...62a 🙄🙄 Anonymkode: 2b2d4...b55 17
Nerine_ Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekstremt uhygienisk å ha hår i rumpa....fysj! Barber!!! Anonymkode: caf72...62a Hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa. Så feil kan man ta. Men altså; jeg slipper å fjerne noe hår i rumpa fordi jeg ikke har noen. Anonymkode: b80cb...fd9 Jeg blir mer overrasket over at et dame på femti ikke visste såpass opp kropp Anonymkode: 80f67...da5 31
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 Har man hår rundt endetarmen øker man overflaten man får bakterier på flere hundre ganger. Med mindre man dusjer etter hvert toalettbesøk vil det faktisk være ekstremt mye mindre tarmbakterier i underlivet om rumpa er fri for hår. Anonymkode: caf72...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå