Gå til innhold

Hår i ræva...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å fjerne det? Barberer eller vokser dere dere  Dere dere dere? Eller lar dere de være? 

Anonymkode: 65faf...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ment til jenter..damer.. kvinner

Anonymkode: 65faf...cb6

Skrevet

Nei, håret er der helt naturlig, og det er unaturlig å fjerne det, så det får være der det vokser :vetikke:

Anonymkode: b01f9...fb7

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa.

Så feil kan man ta. 

Men altså; jeg slipper å fjerne noe hår i rumpa fordi jeg ikke har noen.

Anonymkode: b80cb...fd9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hår i ræva. Ikke et eneste ett, og har aldri hatt det heller. Jeg er godt voksen (50), og jeg må si jeg ble overrasket da jeg leste første gang på KG at kvinner har hår i rumpa! Det trodde jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke har det selv, trodde jeg det gjaldt alle kvinner, og at bare menn hadde hår i rumpa.

Så feil kan man ta. 

Kvinner har dun, ingen har vell vanlig hår sånn som menn har? 

Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem. Litt kortere tid enn det som står (2-3 min), og så vasker jeg det av med klut i dusjen og skyller godt. Gjør det 2-3 ganger i måneden. Det svir litt men får vekk hårene. Sover uten truse etterpå. 

Anonymkode: 7841f...c12

Skrevet

Har ikke mye hår, men det som er barberer jeg bare bort 😊 så bruker jeg basiron wash etterpå for å unngå nupper. 

Anonymkode: 537b5...706

Skrevet
5 minutter siden, TomHm skrev:

Kvinner har dun, ingen har vell vanlig hår sånn som menn har? 

Nei, jeg har ikke noe. Ikke dun heller. Har sjekket med speil.

Skrevet

Lar det være. Det er snakk om litt hår, lyst og tynt. Det skal få lov til å bli.

Anonymkode: 6f264...fb8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var rart. 

Trodde alle mennesker hadde dun alle steder 🤔

Men det er jo bare flott for deg da!

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så feil kan man ta. 

Det er jo ikke akkurat en skog bak der. Det kan vel kanskje defineres som å være hår fra vagina område mer enn rumpe, men det er såpass nært at de to områdene fint smelter litt sammen. Så siden jeg har alt au natural, så er alt av hår der nede au natural. Armhuler og legger barberes for det synes jeg er mest behagelig. 

Anonymkode: b01f9...fb7

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Noen har ingenting, noen har dun, noen har hår. Det er ikke det tråden handler om. Den handler om hvordan fjerne det, eller la være, om man har det. Når du ikke har noe erfaring her, så trenger du ikke å svare. 

Anonymkode: 7841f...c12

• Liker 17
Skrevet

Barberer det vekk.  Barbergel og høvel.  

Litt knotete å komme til på egen hånd, og det er stort sett kjæresten min som gjør det (dvs vi gjør det på hverandre 🙂 ) 

• Liker 3
Skrevet

Ekstremt uhygienisk å ha hår i rumpa....fysj!

Barber!!!

Anonymkode: caf72...62a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barber!!!

🙄🙄

Anonymkode: 2b2d4...b55

• Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barber!!!

Hvorfor? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så feil kan man ta. 

Jeg blir mer overrasket over at et dame på femti ikke visste såpass opp kropp

Anonymkode: 80f67...da5

• Liker 31
Skrevet

Har man hår rundt endetarmen øker man overflaten man får bakterier på flere hundre ganger. Med mindre man dusjer etter hvert toalettbesøk vil det faktisk være ekstremt mye mindre tarmbakterier i underlivet om rumpa er fri for hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...