Gå til innhold

Stratos med salt karamell

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 minutter siden, applestories skrev:

Det var en kommentar til Frøken Månestråle sin kommentar om Freia Melkesjokolade :)

🙈

😂 Der ser du, den nye stratosen forvirrer meg skikkelig !! 😂😂😂😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Opplever du også at smaken varierer fra plate til plate? Noen ganger er det den gode gamle, andre ganger smaker den bare feil. Omtrent 50-50, men litt oftere feil enn original.. :(

Ja, men jeg har trodd det var alderen eller hormoner på bærtur...😅 Godt å høre at det er andre og som har stusset på smaken.

• Liker 2
Skrevet (endret)
43 minutter siden, MammaMums skrev:

🙈

😂 Der ser du, den nye stratosen forvirrer meg skikkelig !! 😂😂😂😂

Har følt det på samme måte med Melkesjokolade de siste par årene :)

- Og med en pose Non Stop jeg åpnet for noen dager siden. Hadde en liten minipose på 45 gram, var helt vanlig. Ville ha mer. Hadde to, uåpnede, poser på 180 gram igjen fra julehuspyntingen. Men smaken? Helt annerledes. Fargen smakte likt, sjokoladen nesten ekkel.

Hva er det Freia holder på med for tiden...

Endret av applestories
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Ja, men jeg har trodd det var alderen eller hormoner på bærtur...😅 Godt å høre at det er andre og som har stusset på smaken.

Jeg har alltid synes det er stor forskjell i smaken mellom de forskjellige størrelsene også :jepp:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ariana807 skrev:

Coop obs hadde denne uken tilbud 4 for 100kr. :)

Jeg elsket denne. Den ene av sjokoladenyhetene jeg synes er verdt å kjøpe igjen. De andre var greie, men ikke super fantastisk god som denne :) 

Vet du om det bare er den her uken tilbudet varer ? Jeg har ikke Coop Obs her i byen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har smakt den lille varianten av Stratos med salt karamell, og liker den godt.

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, sommermor skrev:

Vet du om det bare er den her uken tilbudet varer ? Jeg har ikke Coop Obs her i byen.

Pleier bare være en uke om gangen. Men føler alltid en eller annen butikk har et slikt tilbud. Vet at både coop mega og europris har hatt det i år :) så det er bare å følge med i avisene som kommer til uken om noen andre har tilbud 👍🏻

Noen ganger er det freia og ikke nidar da som har plater på tilbud. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den veldig godt! Spesielt god kjøleskapskald- så lurt å ha den der 😋

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, Rumle said:

Jeg har alltid synes det er stor forskjell i smaken mellom de forskjellige størrelsene også :jepp:

Biteopplevelsen har jo også mye å si på smaken.

Det er for eksempel stor forskjell på storplate i butikken, og storplate på taxfree. taxfree er et helvete å spise rett fra kjøleskapet, knekker jo nærmest tenna, men den er best slik allikevel.. *sukk*..

Apropos Stratos med salt karamell, elsker den!

Neggerne kan ta seg en (stratos)bolle på Statoil eller noe, Stratos salt karamell er himmelsk, spør du meg..

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter noen av svarene å dømme, burde du bytte den i noe annet på butikken dessverre. Jeg ville kjøpt en stk vanlig melkesjokolade + en pose tyrkisk pepper drops og spist sjokoladen og dropsene samtidig :arwen:Ronja

Anonymkode: fa7e6...d45

Ville du delt med deg da?

Anonymkode: 59b3f...5ad

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Rumle skrev:

Absolutt enig. For noen år siden kjøpte jeg inn masse av de små Ego. Jeg skulle bo i utlandet i et halvår, uten tilgang til kjøleskap eller noe særlig oppbevaring. Tenkte derfor at det var best med liten utgave for ikke å tiltrekke dyr og insekter.

Skal si jeg angret på det - noe så fælt og fettete hadde jeg aldri smakt av norsk sjokolade før. Overlevde på Smarties i stedet.

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg har å utsette på den så langt er at det ser ut til å bli mindre og mindre av den hver gang. :fnise:  

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Eneste jeg har å utsette på den så langt er at det ser ut til å bli mindre og mindre av den hver gang. :fnise:  

Merkelig det der, ikke sant?! :laugh:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Merkelig det der, ikke sant?! :laugh:

Ja, det skjer alltid med snacks jeg liker. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
På 23.2.2019 den 14.45, Ella Ellefantella skrev:

For salt karamell: Hagen-Daz is med salt karamell! 

Til å dø for!😍😍

Hvor har de den? Mulig det er et dumt spørsmål, men her går det mest i pinneis til barna🙈

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Nerine_ skrev:

Hvor har de den? Mulig det er et dumt spørsmål, men her går det mest i pinneis til barna🙈

De har den på Meny her, ihvertfall! Ikke å forveksle med den som bare har karamell! Den er også god, men den med salt karamell er heeeeelt ekstremt god! Og jeg har testet alle konkurrentene, de kan bare glemme det i forhold😎 Forresten har SevenElleven Hagen-Daz, så de burde ha det!

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

De har den på Meny her, ihvertfall! Ikke å forveksle med den som bare har karamell! Den er også god, men den med salt karamell er heeeeelt ekstremt god! Og jeg har testet alle konkurrentene, de kan bare glemme det i forhold😎 Forresten har SevenElleven Hagen-Daz, så de burde ha det!

Da må jeg innom meny og se om de har den, jeg elsker salt karamell😍 tusen takk!

• Liker 1
Skrevet

:sikle: NUMS! :rodmer:

Godkjent herfra i hvert fall! 🤤 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den er bare helt fantastisk god, en av de beste sjokoladene jeg har smakt.

Skrevet
På 23.2.2019 den 21.24, sommermor skrev:

Europris har 4 for 100 på alle store plater fra Nidar denne uken. Stratos salt karamell er i sortimentet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...