AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Vi hadde en fling for 2-3 mndr siden. Forelsket oss i hverandre og det gikk så langt at vi snakket litt seksuelt til hverandre. Men jeg avbrøt forholdet fordi det ble for tidlig etter et brudd med eks. Måtte ha et pusterom. Da jeg kuttet det sa han at han alltid vil ønske å være kjæresten min. Han er enda singel. Jeg har lyst til å bli kjæresten hans nå...Er veldig kåt på han og har lyst å sende en mld og spørre om vi kan møtes. Har veldig lyst til å ligge med han. Kan godt "begynne" der. Er det sannsynlig at han fortsatt vil ha meg seksuelt? Anonymkode: 7ab8a...adb
Scoops Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Det er vell bare å sende en melding til han og høre om dere skal treffes 😊 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Det vet vel bare han......Anonymkode: e4eca...307
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet vel bare han...... Anonymkode: e4eca...307 Vet det er rart å spørre her men jeg er så utrolig redd for avvisning...derfor hører jeg her om hva dere tror er "sannsynlig"... Anonymkode: 7ab8a...adb
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 2-3mnd er ikke lang tid. Hvis han virkelig likte deg så vil han nok ha lyst på deg nå også. Anonymkode: 849b2...7a7 2
FrodeF Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 Nå har jeg lagt kort og tittet i kula. Han er ikke interessert, men når Dere begynner på videregående til høsten ser jeg en åpning. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 6 minutter siden, FrodeF skrev: Nå har jeg lagt kort og tittet i kula. Han er ikke interessert, men når Dere begynner på videregående til høsten ser jeg en åpning. Unnskyld at jeg sier dette men du har de mest idiotiske svar her på KG. Du tror du er morsom eller har dreisen på sarkasme. Overhode ikke. Du er i 99% av tilfellene både nedlatende,spydig og barnslig. Syns du bør holde deg for god til å svare. Anonymkode: 7ab8a...adb 3
Gjest Linn35 Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2-3mnd er ikke lang tid. Hvis han virkelig likte deg så vil han nok ha lyst på deg nå også. Anonymkode: 849b2...7a7 Signerer denne. Forstår du kan være usikker TS, men jeg skulle tro det var nokså stor sannsynlighet for at han fortsatt vil være din 😊 Send han en melding du!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 spørs litt hvordan du kuttet kontakten. Sa du at du ikke følte deg klar for dating etter brudd, eller sa du at du ikke var interessert eller noe lignende? Ved det siste tilfellet kan det være at han tenker at du ville prøve å finne noen bedre. Man får jo ofte såret stolthet ved "dump". Ved det første tilfellet er det mer sannsynlig at han vil ha deg tilbake. Anonymkode: ff7dd...07a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 Han sier sikkert ikke nei til sex, men siden du har lyst til å bli kjæresten hans skal du være litt forsiktig for han har nok ikke de samme følelsene for deg nå som han hadde for mange måneder siden når du avviste han Anonymkode: 63c28...166 1
Million Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Sannsynligvis har han ikke noe i mot en runde i høyet, hvis du synes det er greit å nøye seg med (som du avslutter din post med). Send han en melding. Det er det eneste som kan gi deg svar. Spør rett ut;"Blir du med ut og tar et glass på puben på fredag?" Det verste som kan skje, er at han sier nei. Og da er du like langt som du var før du sendte melding, så det er ingen fare med det. Da kan du evt bare "move on" og finne en ny. Endret 23. februar 2019 av Million
Gjest Alterego666 Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, Linn35 skrev: Signerer denne. Forstår du kan være usikker TS, men jeg skulle tro det var nokså stor sannsynlighet for at han fortsatt vil være din 😊 Send han en melding du! Alle er nervøse og redde for å bli avvist. Det er ikke helt sikkert at han har lyst, men det er uansett utfall sannsynlig at han liker initiativ.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Ikke ta kontakt med han for sex i alle fall. Det er skikkelig frekt mot noen du har avvist, som har sagt de vil ha deg som kjæreste. Hva med å bare sende en melding om han vil treffes å finne på noe? (Noe annet enn sex altså) Anonymkode: 8b24b...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå